Ahoj!!
Věnováno bakamilkbread <3
,,Poslyš má nejdražší a nejkrásnější sestřičko, už jsem ti říkal, jak moc si tě vážím?" optal jsem se a nasadil nevinný úsměv.
,,Aaa tady někdo něco chce? Copak je to tentokrát?" optala se mě jízlivě.
,,No když se tak na tebe dívám jako kluk můžu říct, že jsi opravdu krásná..." přerušila mě.
,,Leve!!! Nezapomínej, že jsem tvoje sestra, ale jinak děkuji..."
,,Jo a taky totální domýšlivý idiot. Neříkám to kvůli tomu, abys měla ty tvoje hloupé představy, kvůli kterým mi skáčeš do řeči..." na chvíli jsem se odmlčel a rychle si vzpomněl na Yakua, aby na mou mysl nedej bože přišla představa mé sestry. ,,chtěl jsem vužít tvou krásu, abych zjistil, jestli se jednomu klukovi líbí holky nebo má raději kluky...navíc i kdybych byl na holky, nejsi můj typ." dodal jsem, ale už teď jsem se bál její odpovědi. Už teď mě totiž proklínala pohledem.
,,Proč ti mám pokaždé pomáhat zjišťovat, jakou mají tvé vyhlídnuté oběti orientaci, když se jich pak nemůžu zbavit? Je to otrava..." řekla podrážděně.
Na jednu stranu jsem ji chápal, ale potřeboval jsem to vědět. Navíc jsem si myslel, že to tentokrát bude jiné.
,,Prosím, tohle bude naposled...slibuji." snažil jsem se ji přesvědčit.,,A co když to nevyjde? Co když zase bude na holky a já se ho pak nebudu moct zbavit a tebe budu muset utěšovat, což je snad ještě otravnější..."
,,Jsi vždy tak milá. Myslím, že teď to bude jiné a jak říkám, bude to naposled, takže mě při nejhorším budeš utěšovat už jen jednou."
,,Fajn, fajn. Jak vůbec vypadá?"
,,Vydrž vteřinku." odpověděl jsem. Zkusil jsem ho najít na instagramu a podařilo se mi. Měl tam sice jen pár fotek a většinou s někým z týmu, ale pak tam měl jednu, kde byl sám. Seděl na lavičce a díval se úplně mimo foťák. Vypadal, jako by nad něčím přemýšlel. Byl tak krásný. Ukázal jsem jej sestře a ta se nemohla přestat smát. Byla snad horší než já. Neutahovala si z něj, ale ze mě.
,,Vážně si myslíš, že někdo tak roztomilý a maličký bude chtít obra jako jsi ty na kterém zrovna není nic zajímavého, neboť z tvých očích jde strach a vypadáš pomalu jako přízrak, když máš tak světlou pokožku a neuvěřitelně dlouhé ruce a..."
,,Dost! Nebo mám snad začít já?" řekl jsem na oko naštvaně.
,,Promiň. Pomůžu ti tedy, ale teď už se laskavě vrať do svého pokoje, potřebuji se vyspat do krásy, abych ho okouzlila." posmívala se mi.
Raději jsem už na to nic neříkal a vrátil se k sobě. Přeci nejsem tak divný a nezajímavý, jak ona tvrdí, ne? Ne, nebudu si tím lámat hlavu. Je to přeci starší sestra, která se ti už od mala snažila snížit sebevědomí, ale ve skutečnosti tě má ráda a nedá na tebe dopustit. Přesně tak, Leve!
-----------------------------------------------------
Druhý den mi nečekaně brzy ráno zaklepal na dveře. Nebyl jsem zrovna nejlíp upravený, ale když jsem viděl jeho oči, které doslova křičely "zachraň mě před tou diktátorkou, co se nazývá mou matkou" , jsem jej pustil dovnitř. Sedl si na postel a děkoval mi. Nechal jsem ho na chvilku tam a šel do sprchy. Pak mi hlavou prolétl další nápad, jak zjistit, co se mu líbí. Rychle jsem se osprchoval a vzal si na sebe jen trenky a na to kraťasy. Poté jsem vylezl z koupelny.
,,Bože! Teda Leve, nechtěl by sis něco oblíknout!?" vyhrkl jsem, když jsem spatřil jeho nahou hruď, která se mě snažila očarovat.
,,Promiň, zapomněl jsem si sebou vzít triko a nejsem tak stydlivý, jsem celkem zvyklý z tréninků."
,,Převlékat se před cizími lidmi je ale něco jiného..." řekl jsem skoro nslyšně a nevím proč, ale mé oči se jaksi nechtěly odtrhnout od té světlé a netknuté pokožky. Stočil jsem pohled pryč, abych před ním nevypadal jako úplný idiot, který šmíruje polonahá těla.
No sestro, tak se zdá, že nejsem úplně nezajímavý. uvidíme, co řekne na tebe, až tě uvidí v plavkách. Řekl jsem si v duchu a přetáhl přes sebe triko.
Pokračování příště...
ČTEŠ
Nevzdám se bez boje! [Lev x Yaku] ✔️
RomanceJsem Lev Haiba. Kvůli otcově práci jsem se jako malý často stehoval po celém Rusku. Když už jsem si myslel, že ten proklatý řetězec končí, jelikož jsme na jednom místě zůstali přes čtyři roky, opět mě zklamal. Vím, že to dělal pro rodinu, neměl jse...