10.

373 112 21
                                    

Ahoj!!

Věnováno VivienneArtsCZ  děkuji za podporu <3 


Sedl jsem si vedle něj a zadíval se na jeho roztomilý obličej. Měl jsem nutkání se ho doknout, ale neudělal jsem to, aby si nemyslel, že jsem nějaký úchyl a to i když jsem vlastně mladší než on. Pousmál jsem se nad svými hloupými myšlenkami.
,,Kde jsme to včera skončili v našem rozhovoru?"optal jsem se, abychom tu neseděli tak potichu. 

Měl bych ho začít přezdívat "pán, nevím, co je to osobní prostor". Ovšem odtahovat jsem se nechtěl, aby si snad ještě nemyslel, že se ho bojím. Aspoň už to nebylo tak nepříjemný jako včera. ,,No třeba...proč se s cizím člověkem loučíš objetím?" odpověděl jsem otázkou a snažil se nezčervenat z těch zelených očí, které se ze mě nespouštěly pohled. Takhle zblízka vypadaly celkem hezky. Yaku!!! 

,,Tak zaprvé, nejsi pro mě cizí. Včera jsi mi toho osobě řekl víc než dost a za druhé, jak už jsem říkal včera, bylo to ze zvyku. No a když už jsme u toho slova "cizí" myslím, že vymlouvat se na cizí lidi před rodiči je horší...tedy pokud mě tak stále bereš." 

No není tak úplně hloupý. A teď mi došlo, že bych na něj měl být milejší, aby byl ochotný setkat se s mnou neodbytnou matkou. 
,,Ne...neberu a promiň, nechtěl jsem tě do toho zatáhnout, ale nevěděl jsem na co jiného se vymluvit." 

,,A z čeho ses to chtěl ulít?" zvědavě jsem se optal a přiblížil se ještě víc k němu, abych se mu díval zpříma do očí. 

Co to zase dělá? Chce mi přivolat srdeční zástavu? Jak moc chce, abych se kvůli němu cítil nesvůj? Dvěma prsty jsem se dotkl jeho ramene a trochu jej odusnul dozadu. 
,,Jsem snad u nějakého výslechu, že na mě zíráš tak zblízka? Nechtěl jsem jít na rodinný výlet...nesnáším je." řekl jsem a sklopil hlavu dolů. 

Ještě teď jsem cítil jeho prsty na svém rameni. Kéž by se mě dotýkat víc. 
,,Nejsou rodinné výlety fajn? Tedy aspoň mě se celkem líbily, moc času jako rodina netrávíme." 

,,Byly by fajn, kdyby tě matka na každém z nich neoblíkla do nejlepšího oblečení a nesnažila se ti někoho dohodit, když moc dobře ví, že na takový věci nejsem. V tomhle je fakt hrozná." 

,,Jo tak to by mi asi taky bylo nepříjemný...jestli chceš, můžu být tvůj zachránce, než odjedu." 

Možná tak přerostlý pako než zachránce. Ale no tak Yaku. To už přeháníš! Máš štěstí, že to aspoň nikdy neříkáš nahlas. Nezapomeň musíš být milý. 
,,No to by se celkem hodilo. Navíc se s tebou jistě bude chtít seznámit co nejdřív." 

,,Budu moc rád." řekl jsem nadšeně. Budu to brát jako menší přijetí do rodiny. Skvělý začátek vztahu. Leve, začínám si myslet, že jsi vážně totální idiot...jako bych zaslechl hlas své sestry. 

Tak to si jen myslíš chlapče. Vůbec nevíš, do čeho se pouštíš. 
,,No doufám, že ti tenhle optimismus vydrží i po setkání." 

,,Určitě nemůže být tak hrozná, jak ji popisuješ a přeci jen...je to matka, takže se pro své dítě snaží udělat to nejlepší, i když je mu to často nepříjemné, taky jednu takovou znám." řekl jsem a začal se smát. ,,Nepůjdeme se projít?" 

,,No proč ne." 

---------------------------------------------------------

Procházeli jsme se po pláži. Dnes bylo ještě větší hroko, než včera. Na takové počasí vůbec nejsem zvyklý. Nejraději bych tu chodil nahý, ale to by bylo dost divný. Ale triko bych si sundat mohl, na to nic špatného není a před tím malým roztomilým stvořením jsem se nestyděl. 

Co to zase dělá? Snaží se mě svést? Nejde na to náhodou moc rychle? Jak by mohl, vždyť ani neví, že tě přitahují víc kluci. Už bych měl přestat myslet. Vždyť je to jen obyčejný kluk, co hledá kamaráda do doby, než odjede. Najednou se k nám přiřítila nějaká blondýnka v plavkách s pokřikem Lyovochka. Skočila mu kolem krku, div ho neshodila na zem. Že by jeho holka? Ne to ne, to by jen tak netrávil čas se mnou. Nejspíš sestra. Poté, co ho přestala objímat, začala objímat mě. Bože, to bylo nepříjemný. Najednou mě chytla za ruku a tou druhou chytla i Levovo ruku. Co jí je? Proč se mi všichni snaží narušit můj osobní prostor? 

,,Ahoj, tak ty jsi ten Yaku?" zvědavě se optala. 

Teď to znělo, jako by ji o mně Lev vyprávěl hodiny. Podle těch zelených očí, to byla jeho sestra. Jen nevím proč, už teď mi přišla otravnější než on.
,,Ahoj. Ty jsi Levova sestra?" 

,,Ano, má praštěná starší sestra, Alisa." odpověděl jsem a probodl ji pohledem. Nechápu proč nepočkala na mou zprávu a také proč ho ta zlá zmije začala objímat. Tohle jsme si nedomluvili. 

Pokračování příště...

S láskou Vaše Tsukki <3 

Nevzdám se bez boje! [Lev x Yaku] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat