35.Bölüm

32.7K 2K 135
                                    

Oturduğum yerde taş kesilmiş bayan Maggie'ye bakıyordum . Simon ise benim aksime öfkeden kuduruyordu .

'' Bunu neden yapsınlar ki ?'' sesim bir fısıltıdan farksızdı . Bayan Maggie sesini ayarladı .

'' Mariel'in ordusunu sana karşı kullanacaklar yani bu bir ters köşe durumu . '' evet şimdi daha anlaşılır geliyordu . Ama benim Mariel ve hedefiyle bir alakam olmadığı gerçeğini nasıl hiçe sayabilmişlerdi ?

'' Onları benim kötü olduğuma inandıramaz mıyım ?'' sorum gerçektende aptalcaydı hatta ben bile gülecektim ki Simon benim yerimede güldü .

'' Tek çaremiz tapınağı bulmak ve o kanları almak . '' Bayan Maggie olumsuzca kafasını iki yana salladı .

'' Hayır oğlum , yanılıyorsun tapınağı bulsak bile orası kara büyü ile korunuyor bizim orayı geçmemiz için bir tür büyücüye ihtiyacımız var .'' Umutsuzluk tüm bedenimi sarmaya başlamıştı ki bayan Maggie birşey mırıldandı .

'' Benimle gelin . '' ayağa fırladığında bizde fırladık . Bu kadın yaşına göre fazla hızlıydı . Kütüphanede kaç sıra ilerlediğimizi sayamaz hale geldiğimizde durduk . Bayan Maggie tüm raftaki kitapları indirip Simon'a verdi . Simon'ın kollarında en bir düzüne kalın cilti kitap duruyordu . Bide yetmezmiş gibi alt rafıda indirip yarısını bana yarısınıda kendi kolunun altına soktu .

'' Şu dakikadan sonra okumayı sevmeye başlasanız iyi olur , sonuçta yaşamak ile ölmek arasındaki o çizgiyi bu kitaplardan öğreneceğiz . '' Simon ile birbirimize baktık . Benim için hava hoştu . Kitap kurduydum ama bu kadar kitabı nasıl bitirecektik orasını bilmiyordum .

'' Bu şey olup bitmişken sadece kitap mı okumamızı istiyorsun bizden , üstelik ne araştıracağımızı bilmeden . '' Simon bu konuda haklıydı . Ama bayan Maggie ciddi bir bakışla konuştu .

'' O sınava kadar hiç bir şey olmamış gibi devam edeceksiniz . Sen , Eva o tarihe kadar Simon'dan bile daha iyi bir ateş olmanı istiyorum . ''- Simon'ın hahiften mırıldandığını duydum anlaşılan zoruna gitmişti .

''Bu olayı kimse bilmiyecek bende derslerden çok bu kitapları inceliyeceğim . Unutmayın ki aradığınız şey tamamiyle gizli bir sözcük veya paragraf , bu şey bir tür şifre . Önce şifreyi bulacağız sonrada onu çözeceğiz . '' gidiyordu ki tekrardan durdu .

'' Ha bu arada , sakın ha sakın Miller'a güveneyim demeyin . '' sonra hızlı adımlarla oradan uzaklaştı . Simonda gidiyordu ki koluna dokundum . Durdu ama bana dönmedi .

'' Neden böyle davranıyorsun . '' sesim iyice sinak vızıltısına dönmüştü . Simon ne birşey dedi nede hareket etti .

'' Alex'i öyle gördüğümde aklım başımdan gitti . Bizim boğuşmalarımız sırasında amacını ve sana neler yapacağını anlattı . '' yavaşça bana döndü .

'' Bu planının içinde benimde olduğunu söyledi ama henüz sıramın gelmediğini söyledi . '' Simon dan yayılan korkuyu görmezden geldim . Şuan korkunun bize bir faydası yoktu ama onca olan şeyden sonra korkmamamız ... hiçte normal olmazdı .

'' Alex'i severdim , iyi bir çocuktu . Izzy'e yaptıklarından sonra aramıza biraz mesafe koysamda onu severdim . '' Simon'ın bakışları karardı .

'' Bize yapmak istedikleri şey bu mu Eva ? Bizi yok etmek istemelerinin sebebi bir tek sen olamazsın! '' burada tüm sorular takılı kalıyordu . Yüceler isteseler tek hamlede beni bitirebilecekken akademiden ayrılmış sonrada o ruhu üzerimize salmışlardı ve kim sayesinde ?

'' Sence kanı Alex'e kim içirdi . '' Simon sorumu anlar anlamaz daha beter çöktü .

'' Vede içimizdeki hayinler ne diye bu kadar beklediler ?'' hala kendi sorularına cevap arıyordu . Zihnimdeki duvarı kırmamlar bakışları hayretle beni süzdü . Hissetmişti beni .

Son 8Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin