29. Bölüm

36.7K 2.2K 933
                                    

Revirde bir takım kremler verdiler .  Bir hafta boyunca sabah akşam kullanırsam birşeyimin kalmıycağını söylediler . Odama kadar kendim gidebileceğimi söylesemde Simon dinlemedi tabikide .  Beni yatağa bırakırken yavaş davrandı . Bu akşam rahat bir uyku çekmek istiyordum . Kabuzsuz ve güzel rüyalar ... Simon hala ayakta dikilmiş bana bakıyordu .

'' Ne ? ''  Pis pis sırıtınca iyice şaşırdım .

'' Ne diye sırıtıyosun be . '' Gülümsemesi genişledi  ve benide etkisi altına aldı .

'' Aklından ne geçiyor Simon . '' Kafasını yana eyip masum masum baktı .

'' Yanına geleyim mi ? '' Tükmüğümde boğuluyordum nerdeyse . Ne demişti o ?

'' Ne ? . '' Bakışları yumuşadı .

'' Birlikte uyuyalım mı ? '' Hıı yok daha neler .

'' Olmaz . '' Elimden geldiğince gevşememeye çalışıp , sert bir tonda cevapladım . Ama yemedi tabii .

'' Ne olur .. '' Ona öyle bir bakış attım ki . En sonunda vazgeçti . Bende yorganı kafama kadar çekmiştim ki .Yatak hopladı . Yorganı üzerimden atıp Simon'a baktım .Yanımda iki metre uzanmış tavanı seyrediyordu .

'' Yatağım rahattı bari . '' Kafasını çevirip bana sırıttı .

'' Hemde çoook . '' Ona vurdum , ittim ama kımıldamadı bile .

'' Hadi ama Simon , bir bayanın yanına böyle yatamazsın helede izin vermiyorken bu çok kabaca bir davranış .'' Beni dinlemedi bile . 

Madem o kalkmıyordu ben kalktım . Koltuğa gittim ve arkam ona dönük şekilde uzandım . Hiç sesi soluğu çıkmıyordu . Gözlerimi kapadım . Güzelce uykuya daldım .

****

Sabah üzerimde bir kol ve birde bacak vardı . Kafamı olduğu kadar çevirdiğimde bacağın ve kolun Simon'a ait olduğunu gördüm . Oysa ben dün akşam koltukta uyumuş şimdi ise yatakta onun kollarında uyanmıştım .

'' Simon!! '' Hiç iyi bir uyandırma şekli olmamıştı . Sıçradı ve korku ile gözlerini araladı .

'' Ne oluyor be ! '' 

'' Bilmem onu sana sormak lazım .'' 

'' Uyuyordum başka ne olabilir ? '' Saçlarını düzeltti , gözünü ovaladı . Sonra benim ona kötü kötü baktığımı fark edince durdu . Yüzüne yayılan gülümsemesinden etkilenmemeye çalıştım. Yatağa tırmandı .

'' İyi uyudun mu bari ? '' Gözümü devirdim .

'' Hem hemşire ne dedi , sırtını dinlendirmen gerekiyordu . Orda öyle koltukta iki büklüm yatmana kıyamadım .'' Yalancı! Ona yastığı fırlattım . Ama haklıydı hatta bu hafta Marie'nin yüzünü görmek zorundada kalmayacaktım .

'' Canınız yastık savaşımı istiyor leydim . '' Bu hiç iyiye işaret değildi . Oda eline bir yastık alınca .

''Sakın..'' Sonra suratıma bir yastık yedim . Oh çok güzel! Bende karşılığını gayet güzel verdim .

'' Sen kaşındın ama .'' Öylemi olmuştu şimdide onu cimcikledim .

'' Ağğğ , hey bu kural dışı . '' Ehehe sırıtma sırası bendeydi .

'' Yastık savaşında kural olmaz , cahil şey . '' En sonunda pes etti . İki elini havaya kaldırınca zafer çğlığımı attım . 

'' Bu gün ne yapacaksın ? '' Onu başta anlamadım .

'' Yani öğleden önce derslerin var ama ya sonra , eğitime gitmeyeceksin zaten . '' Yastığımı geri yerine koyarken düşündüm aslında bir planım yoktu .

Son 8Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin