Hadrian on altı yaşındaki Jay'i yanına alarak odaya girdi. Simon'ın Jay'i çok sık görmüyordu. Diğerleri kadar da çok çalışmıyordu. Ara sıra koşarken zıplarken ve tırmanırken karşılaşıyordu.
''Ve karşınızda Jay.''
''Onun yeteneği tam olarak ne?''diye sordu Rick. Gideon gülümsedi.
''Seni pek çalışırken görmedim bende.''dedi Simon. Gideon çocuğun arka tarafında oturuyordu.
''İkinizin de ne kadar dikkatsiz olduğunuzu öğrenmiş olduk bu sayede değil mi Khylin?''şifacı gururla omuzlarını dikleştirdi.
Tam bu sırada odaya girmekte olan Elana konuştu.
''Ben biliyorum.''dedi. Küçük kız çocuğun yeteneğine çoğu kez şahit olmuştu.
''Birde Jen'i çağırmalıyız.''
''Jen?''diye sordu Simon.
''Şu sürekli ortalıktan kaybolan mı?''
Ardından önünde belirdi. Simon irkildi.
''Ne kadar süredir buradasın sen?''kız yeşil küçük gözleriyle Simon'a güldü.
''Korktun mu?''
''Hayır seni küçük şey. Tanrım kız henüz sekiz yaşında ve görünmez olabiliyor. Bu gerçekten çok havalı.''Rick kızı kıskanır gibi yaptı.
Colorado/ Denver: Deney Okulu. Gece saat 01:47 kamera kayıtları.
Rafe ve Ned kafa kafaya verip, gece gündüz çalışmalarının sonunda okulun kameralarına sızmayı başarmıştılar.
''Ben bizimkilere haber versem iyi olur.''Ned odadan çıkarken tedirgindi. Koridorda attığı her adımda karşılaşacağı şeyi bilerek ilerledi. İçeriye girdiğinde herkes ilgiyle ona döndü.
''Ned, bir gelişme var mı?''dedi bay Miller.
''Aslında bakarsanız...''durup Simon'a baktı.
''İzlemeniz gereken bazı görüntülere ulaştık.''
- - -
Her saniye geçtiğinde herkesin içinde büyük bir ümitsizlik oluşuyordu.
''Okulu boşaltmışlar.''dedi Rafe.
Her birinin yüzündeki halay kırıklığı iç yakan türdendi. Bir takım şeyler yaparak ekranda farklı bir görüntü belirdi.
''Bu bir hafta öncesi.''görüntüde Eva da vardı. Bitmiş bir halde bir odaya götürüldü.
''Görüntüyü yaklaştır.''dedi Simon. Eva'nın soluk yüzü, ölü gibi duran cildi..
Parmakları ekrana dokundu.
''Sana ne yapmışlar..''
''Simon.''dedi Gideon izin ver diğer görüntülere bakalım. Elini çekti ve geriledi.
''Bu da Mariel olduğunu düşündüğümüz kadın.''
Aynı odadan sedyede çıkartılan kadının yüzü tam olarak seçilemiyordu.
''Bir hafta içerisinde aynı markaya ait bir çok araçla parça parça taşınmışlar.''dedi Ned.
''Arabaları araştırdık ve hepsi New York'da gözüküyor.''diye devam etti Raffe.
''İşte şimdi sıçtık.''dedi Rick.
''Onları nasıl bulacağız?''dedi. Rick'in yanında oturan Natalie.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son 8
FantasyEva Johnson sıradan bir lise öğrencisi iken bir anda anlam veremediği olaylarla karşılaşır. Yazıları okuyamaması ve eşyaların ona doğru uçması ile kafayı yediğini düşünür. Fakat bir gün bir genç karşısına çıkar ve kendisinin yalnız olmadığını söyler...