Simon beyninde yine duvar oluşturup beni kendinden uzaklaştırdı. Uwe yani yücelerin başı olan adam - ona henüz bay şeklinde hitap etmeyi düşünmüyorum- gözlerini bana dikip konuştu .
''Öncelikle bizlerin kim olduğumuzu ve ne amaçlarla uğraştığımızı sana anlatmalıyım Eva . '' Sadece kafamı salladım .
''Ben yücelerin başı olarak en son kararı veririm , olası durumlardaki en büyük söz hakkı bende diyebiliriz . '' Sanki bana şöyle diyordu ''Sakın bana yamuk yapma yoksa hayatın iki dudağımın arasında haberin olsun '' . Derince bir iç çeken Simon'a aldırış etmeden Uwe'yi dinledim.
''Şuan akademide bulunmamızı sebebide sensin . '' Eh işin bu kısmını zaten biliyordum.
''Hem bir kaçak sayılırsın yani akamedi dışında bilgimiz dahilinde olmadan yetiştin , bide yetmezmiş gibi ateş olarak karşımıza çıktın . '' Sesinin yükselmeye başladığını fark ettim , olası bir tartışmanın başlangıcı sinyalleriydi bu .
''Bunun için en ağır cezalara başvuracağız . '' Simon'ın bakışlarındaki tedirginlik benim korkmama neden olmuştu .
''Ne gibi ? ' Sesim nerden çıkmıştı bilmiyorum ama beni duyduğuna şüpheliydim.
''Bunun için henüz kurul toplantısı düzenlemedik... ''
'' Ağır cezalara baş vurma fikride mi senden çıktı ? '' Simon Uwe'nin lafının ortasına atlayıp ayrıca ''sen'' die konuşmuştu . Uwe ona ters ters baktı .
'' Biliyorsun ki en doğru kararları vermekte gayet başarılıyım Simon tıpkı senin seçimin sırasındaki gibi . '' Simon'a iyi bir laf çakmıştı . Şu seçim şeysi her ne ise bilmek istiyordum.Ama Simon susarsa öğrenebilecektim .
''Neden ağır cezalar Uwe , eminim ki hiç birşey olmamış gibi yapıp akademiden ... '' Bay Miller sonunda müdahale etmişti çünkü devamında nedense fazla uygunsuz konuşacağından emindim. Ona sinirini anlayabiliyordum sonuçta benim normal olarak olmamam gerekiyordu bunun suçlusunuda tek bağdaştıracağı kişi yücelerdi ama Simon'ın hedefinde sadece Uwe vardı.
'' Çık dışarı ! '' Uwe sesini yükseltmmişti artık . Simon onu umursamadı .
'' Haddini bil Simon ve çık dışarı ! '' Simon hala rahatça sandalyede oturuyordu .Uwe'nin gözlerindeki öfke benim korkmama sebep olmuştu .Simon'ın eline dokundum.Bana baktı.
''Bunu sen istedin. '' O her ne yaptıysa Simon o günki gibi transa geçti . Gözleri artık bana boş bakıyordu. Yine sayıklamaya başladı , aynı sahne ANNESİ ! . Hışımla başımı Uwe'ye çevirdim.
''Ne yapıyorsunuz ? '' Bay Miller gerilmişti , şuan işler hiçte iyi ilerlemiyordu.
''Ne yapıyorsunuz efendim ? '' Efendim sözünün insanlar üzerindeki etkisinden nefret etmeye başlıyordum artık . Bakışlarını bana kaydırdı . Simon ise ağlıyordu ama hala da sayıklıyordu demek ki her ne halt ediyorsa devam ediyordu .
''Kesin şunu hemen ! '' Diğer yüceler sanki uyuyor gibi donuktular . Bay Miller uyarırasına ses çıkardı. Ama nafileydi Uwe hala Simon'a acı çektiriyordu .
''Kesin şunu dedim ! '' Beni duysada hala devam ediyordu .
''Ona benim dışımda kimse zarar veremez ! Bunu siz istediniz efendim. . '' ve öylede yaptım . Kanın akış sesi beynimde duyuldu daha sonra kalbin düzenli ritmi , o düzeni bozdum . Yavaşla...yavaşla
Boğuluyordu.Kalbini tuttu . Bay Miller ayağa kalktı .
''Efendim , iyimisiniz . '' Uwe bay Miller'ın kollarına yıkılıncaya kadar yavaşlattım. Böylelikle Simon rahatlamıştı . Çömeldim ve yüzünü görebileceğim şekilde kaldırdım . Gözleri kızarmış ve bitkin düşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son 8
FantasyEva Johnson sıradan bir lise öğrencisi iken bir anda anlam veremediği olaylarla karşılaşır. Yazıları okuyamaması ve eşyaların ona doğru uçması ile kafayı yediğini düşünür. Fakat bir gün bir genç karşısına çıkar ve kendisinin yalnız olmadığını söyler...