24.Bölüm

34.4K 2.5K 91
                                    

Kütüphaneden çıktığımızda kalabalık sanki toz bulutu gibi yok olmuştu . Bayan Maggie sol koridora doğru ilerledi . Merdivenlerden indik ,  başımın ağrısı arttı . Daha da şiddetlenince Simon'a baktım. Bakışlarını kaçırdı ve ağrı kesildi . Bunu yapmış olamazdı ve yapamazdıda . Öfke ile omzundan tuttuğum gibi çevirdim. Bayan Maggie arkasından gittiğimizi düşündüğü için hızla ilerliyordu ama oysa arkada durmuş Simon ile birbirimize öldürücü bakışlar atıyorduk . 

''Amacın neydi ? '' Gözlerimin kırmızı olduğunu biliyordum . Simon sinir edici bir tonda güldü . Bayan Maggie hala bizden habersizdi . 

''Komik bir şeymi var ? '' Bu sefer gülüşü daha da genişledi . Öfkemden kuduruyordum . Dişlerimi gıjırdattım . Simon iyice sırıtınca tokadı yapıştırdım .İşte bu sese bayan Maggie dönmüş ve hızla bize doğru geliyordu. Simon'ın gülüşü silinirken birlikte gözleride kırmızı oldu işte öfkeleniyordu .Kolumdan tuttuğu gibi beni sürükledi . Bayan Maggie hayretle Simon'a baktı .

''Bırak beni ! '' Simon hızla bilmediğim başka bir koridora saptı. Bayan Maggie Simon'ı uyarıyordu ama nafileydi. 

''Canımı acıtmaktan faz geç . '' Simon'ın beynine en şiddetli olanından bir kramp soktum . Acı ile dişlerini sıkarken başını tuttu , dizlerinin üzerine çökene kadar devam ettim . Ne olursa olsun bana yapılana aynı şekilde karşılık vermesini iyi bilirdim . En sonunda durduğumda  bayan Maggie endişe ile arkamda birisine bakıyordu . Arkamı döndüğümde fazla sert bakışlı , kirli sakallı bir adam vardı . Yanında bay Miller ve bir kaç kişiyi daha görünce nasılda gümlediğimi fark etim . Yüceler yeni ateşlerini eski ateşlerine acı çektiren görmüş ve kim bilir ne kadar iyi anlaştığımızı anlamış olmuşlardı .

''Maggie . '' Soru soran bakışlarıyla bayan Maggie sonra tekrar sert bakışlarla bana baktı. Adam asil hareketlerle gelip Simon'ı yerden kaldırdı . Öyle bir yutkundum ki bütün koridorda yankılanmıştı adeta .

''Neden Simon'da biraz dinlendikten sonra toplanmıyoruz. '' Simon öfke ile bana bakarak yerden kalktı. 

****

Toplanmaya bir kaç dakika ara verildiğinden onların yüceler olduğunu anlamak zor olmadı . Asıl sorun yücelere karşı yapmış olduğum yanlışın bir açıklamasının olup olmayacağıydı . Simon karşımda sandalyede oturuyordu .Geniş bir masa olsada onun öfkesini hissetmeme engel olacak kadar geniş değildi . Yüceler arka odada toplanmış bayan Maggie ve bay Miller bizden gizli odanın köşesinde konuşuyorlardı .Simon ile konuşmam olanaksızdı ama zihinden hariç.

''Neden öyle bir şey yapmıştın ki ? ''  Bakışlarını yine sinirle bana kaydırdı.

''Öfkemden , ya sen ? ''

''Ne büyük tasedüf , bendeee . ''  Çenesi kasılıyordu . Ben ise sadece sinirliydim. Kapı açıldığında kendime çekidüzen verdim , Simon ise aynı rahatlıkta yayılmıştı sandalyeye . Bay Miller ona uyarıcı bakışlar atsada ayağa kalkmaya tenezzül bile etmedi . Yücelerin başı olduğunu tahmin ettiğim adam en başa oturdu . Ben en sondaydım ve ona görünmemek için burayı seçmiştim fakat burasının yeri yücelere ait olunca beni Simon'ın yanına karşı tarafa pış pışladılar . Yanına gitmemle öfke kat sayısıda yükselsede umursamadım . Kirli sakallı yücelerin başı olan adam sesinin ayarladı ve konuştu.

''Simon'ın eminim ki yorgunluğundan dolayı kalkmadığı için oturumu direk başlatıyorum . '' Acaba çaba gösterip kalksaydı ne yapacaktık diye merak ettim .

''Dua edecektik '' Beynimde sakin sesi beni şaşırttmıştı. 

''Neden ? ''  Gözlerini devirdi bana baktı .

'' Kurallar varda ondan . ''  Şimdiden bıkmıştı . Bayan Maggie , bay Miller'a bir şey söyleyip dışarı çıkınca kendimi yalnız hissettim .Nedense bana destek olabilecek birisi yokmuş gibi. Simon'ın öfkesi hafif yatıştı ve kendini topladı ama bir şey demedi .Oda benim gibiydi ama biz birbirimize destek olmaktansa köstek oluyorduk . Bir an elimi sıkıp bırakınca ne hissetmem gerektiğini anlayamadım daha bir dakika önce birbirimize öfke kusarken şimdide elimi sıkıp bana destek mi oluyordu yani ?  

''  O yücelerin başı mı ?  '' 

''Evet adı Uwe Kockisch . ''  Masada toplamda on iki kişi vardı ve ben onların hiç birini tanımıyordum . Bu toplantı her ne ise bir an önce başlamasını ve bitmesini istedim .

**** Kısa yazıyorum k.b çünkü ellerim ağrıyor diyebilrim ama çok yakında eskisi gibi uzun bölümler olucak merak etmeyin ama yorumlarınızıda eksik etmeyin :D *****

Son 8Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin