--Geç yazdım kusura bakmayın ama yorumlarınızı da eksik etmeyin millet--
Tam tamına yirmi dakikadır lunaparkın en sessiz yerinde bir banka tünemiş Hadrian'ın sözlerini tekrarlıyordum. Telefonun ısrarla çalıyordu ve arayanın kim olduğunu da biliyordum. Simon kafayı yemişti muhtemelen ama düşünmem gerekiyordu. Koşar adım birisi önümde dikildi.
''Ne yapıyorsun Eva?''
Simon soluk soluğa dizlerimin önüne çöktü.
''Tanrım, kafayı yedim. Beni bulacaktın neden buradasın?''dizlerimi sıktı. Hala cevap vermiyordum.
''Eva iyi misin? cevap ver lütfen.''bom boş gözlerle ona baktım.
''Hiç. Biraz..''gözleri beni süzdü.
''Midem bulandı.''dedim. Sözlerimi tartıyordu.
''Miden bulandı ve onca bank varken buraya mı geldin?''dedi kaşlarını çatarak. Onu itip ayağa kalktım.
''Gidelim mi? Karnım ağrıyor.'' bir şey söylemedi.
Eve geldiğimde duş alıp yatağa yattım. Simon kendi odasına çekildi. Birbirimizi biraz yalnız bırakmak iyiydi.
Tam uykuya dalacağım sırada telefonum titredi.
Bilmediğim bir numaradan mesaj gelmişti.
Yalnız gel. Gece buluşalım. 12 de.
Mesajı hemen silip telefonu benden olabildiğince uzağa koydum. Yarın için hazır değildim. Her ne kadar gitmek istemesem de öğrenmek istiyordum.
Sabah Simon arabayı kumsala çekmişti. Kumsalda öylece oturuyorduk.
''Okula gitmeden önce konuşmak istedim.''dedi.
''Dinliyorum.''dedim sabah soğu kadar soğuk bir sesle.
''Hasta değilsin. Biliyorum. Çünkü odanda bir tane bile ped yoktu.''yanaklarım kızardı yalanım ortaya çıkmıştı. Ayrıca Simon'ın bunu açıkça dile getirmesi bile son derece rahatsız ediciydi.
''Ayrıca ilk gün ikinci dersten sonra hiçbir derse girmemiştin. Yani bu ne matematik dersine katıldığın ne de tarihte uyuduğun anlamına geliyor. Bana yalan söylemen canımı sıkmıyor ama kafamda soru işaretleri oluşturuyor Eva. Sebep ne?''yutkundum.
''Hiç.''dedim yine.
''Hiç mi?'' kafa sallayıp önüne döndü.
''Hadiran seni rahatsız mı ediyor?''dediğinde buz gibi oldum.
''Bu da nereden çıktı.''dedim çabucak.
''Dün lunaparkta seni onunla konuşurken gördüm. Seni aramadım Eva. Ne yaptığını izledim. Sana ne söyledi veya ne söylüyor da sevgilimin canını bu kadar sıkıyor.''sevgilim. Gülümsedim.
''Bu gece açıklayacakmış. Lunaparkta. Yalnız gelmemi söyledi ama yalnız gitmek gibi bir niyetim yok.''dedim. Gülümsedi.
''Birlikte öğreneceğiz desene.''kafa salladım.
Okulda Hadrian'a denk gelmemiştim. Bir kaç dersimiz Scarlett ile ortaktı. Onunla biraz vakit geçirmiştim. Simon'a da rastlamadım ama Sasha'yı ara sıra ban dik dik bakarken yakaladım. Bende ona mükemmel gülümsememle karşılık veriyordum.
Okul çıkışı Simon bir yere uğrayacağını söylemişti. Bende fırsat bilip hemen eve geçmiştim.
''Evet. Sürekli ateşli olmamla ilgili ileri geri konuşuyor.''Gideon iyice düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son 8
FantasíaEva Johnson sıradan bir lise öğrencisi iken bir anda anlam veremediği olaylarla karşılaşır. Yazıları okuyamaması ve eşyaların ona doğru uçması ile kafayı yediğini düşünür. Fakat bir gün bir genç karşısına çıkar ve kendisinin yalnız olmadığını söyler...