Salonun kapısını ittiğimde Simon tribüne dönüktü . Kollarını kavuşturmuş kızlara sırıtıyordu . Beni görünce azını açtı sonra kapadı .
'' Ne oldu dilin mi tututldu ? '' pis pis sırıtınca kendine geldi .
'' Vay ! bunların hiç bu kadar yakışıcağını hatta..'' yüzünde fazla sinsi bir sırıtış belirdi .
'' Hatta ne ? '' dedim.
'' Hatta hiç bu kadar seksi gözükeceğini düşünmemiştim . '' yani bu cümleden anladığım kadarıyla öncesinde beni seksi bulmuyormuydu . Bakışlarımı görünce kıvrandı .
'' Eh, yani öncedende seksiydinde şimdi baya seksi oldun demek istemiştim . ''
'' Bence daha fazla konuşma Simon . ''
'' Ah bebeğim ben öyle..''
''Kes sesini . '' İşe nerden başlamamız gerektiğini tartıyordu . Tabi bende bu sırada kızları izliyordum.
'' Aslında bakarsan kızlar dikkatimi dağıtıyor bence gitmeliler. '' Simon bıyık altından güldü .
'' Ne var , komik mi ? '' gülüşünü gizlemek için duduağını yedi .
'' Tanrım cidden kıskanınca daha da seksi oluyorsun . ''
'' Bana karşı cümle içerisinde seksi sözcüğünü bir daha kullanırsan hiç iyi şeyler olmuycak Simon . '' iki adımda yanımda bitiverdi.
'' Aslında ne tür şeyler olacağını fazlasıyla merak ediyorum . ''
'' Bence pis yüzümü görmediğin için böyle rahat olma derim .'' Aramızda mesafa bıraktım.
'' Eh bu seferlik sınırları zorlamıyacağım o zaman . '' kızlara dönüp gitmelerini söylerken salonda göz gezdiriyordum .
'' Bence yukarı çıkıp hepsi gittimi diye bakmakta fayda var . '' onu dahada kışkırtıyordum .
'' Off resmen beni kıskanıyorsun Eva . ''
'' Hiçte birkere ben sadece dikkatimi ve şu sınavı düşünüyorum . '' yüzü ciddi bir hal aldı .
'' Haklısın , şey ben fazlasıyla dikkatsizim yani bir an unuttum . ''
'' Açıklama yapmana gerek yok hadi başlayalım şu eğitime , tabi bir planımız yok ama . '' Bana gözlerini devirdi . Yanıma geldi .
'' Öncelikle zihnini boşaltmanı istiyorum , gözlerini kapa . '' gözlerimi kapattım ve bir dolu problemi bir kutuya koyup kitledim . Artık ben ve boş bir zihnim vardı .
'' Ateşi daha önce hep sinirlendiğinde kullandın . Senin için öfke mi içindeki ateşi tetikliyor ? '' soruya cevabım biraz saçmaydı .
'' Galiba bu konuda aynı duyguyu kullanıyoruz . '' Simon hiç beklemeden elimi tuttu sonra avcumda ki sıcaklığı hissettim .
''Gözlerini açma , ne hissediyorsun ? ''
'' Sıcak hemde fazlasıyla ama beni yakmıyor . '' güldüğünü duydum .
'' Aslında bu kıyafetler hiç bir halta yaramıyor biliyormusun . '' işte şimdi gözümü açmıştım .
'' Ne ? '' Simon bana mükemmel bir bakış attı ve benden mümkün olduğunca geriye gitti . Hayretle ne yapcağını izliyordum .
'' Bunu yaparken korkmanı istemiyorum sonuçta bana bir şey olmiycak ama eğer olurda üzerime atlarsan belki yana bilirsin . '' sadece kafa salladım .
Gözlerimin önünde mükemmel bir ışık patlaması oldu . Sonra sıcaklığı yüzümde hissettim . Hafiften rüzgar estiğine yemin edebilirdim . Ateş vardı ama beni yakacak veye suratımı kızrtacak kadar değil . Gözlerimi kırpıştırdım . Simon alevler içerisinde kolları iki yana açık duruyordu . Sadece ateşle kaplanmış bir süliyetti . Dudaklarımın o şekli aldığından emindim . Bu mükemmeldi . Ona dokunmak istiyordum ama yanacağımı söylemişti , eğer kontrol etmeyi öğrenirsem bende bu hali alabilrimiydim . Sanki sorumu duymuş gibi cevapladı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son 8
FantasíaEva Johnson sıradan bir lise öğrencisi iken bir anda anlam veremediği olaylarla karşılaşır. Yazıları okuyamaması ve eşyaların ona doğru uçması ile kafayı yediğini düşünür. Fakat bir gün bir genç karşısına çıkar ve kendisinin yalnız olmadığını söyler...