Hoofdstuk 36

72 1 0
                                    

Alex

Gisteravond was geweldig! Ik ben zo opgelucht dat Miley en ik hetzelfde voor elkaar voelen. Toen ze me zoende overspoelde me zo'n warm gevoel.

Ik heb de hele nacht niet geslapen en alleen maar teruggedacht aan dat ene moment. Het is nu al bijna acht uur en ik gok dat Miley geen wekker heeft gezet voor school. Ik heb haar nog niet gehoord nog gezien. Ik besluit naar haar kamer te gaan. Ik doe de deur open en daar ligt ze. Vredig te slapen en haar haar alle kanten op. Ik lach stil en loop naar haar toe. Ik probeer haar zacht wakker te schudden maar krijg als reactie terug "hhmm slapen". Geen idee wat dat betekent want volgens mij is dat Nederlands. Als ik een kus op haar wang druk opent ze haar ogen. Een glimlach komt spontaan op haar gezicht. "Morning beautiful" zeg ik tegen haar. "Morning" antwoordt ze terug. Ze gaat recht op zitten en ik zie aan haar dat ze probeert wakker te worden. "Zal ik je even helpen met klaarmaken aangezien we over 20 minuten naar school moeten" zeg ik terwijl ik mijn hand op haar knie leg. Haar ogen worden groot. Ze pakt haar telefoon er paniekerig bij. "Rustig Miles. Ik help je wel" stel ik haar gerust. Ik pak haar hand en trek haar uit bed. "Lukt het je om je zelf te verzorgen? Dan ga ik ontbijt regelen" zeg ik. Ze slaat haar armen om mijn nek heen en knikt. Ik geef haar nog een kus en loop haar slaapkamer uit.

Tien minuten later kom ik terug met een dienblad vol ontbijt. "Vroeg je moeder zich niet af waarom je zoveel eten meenam?" vraagt Miley terwijl ze het kommetje yoghurt pakt. "Mam en pap zijn beide al naar werk" leg ik uit en ga naast haar zitten. Ik begin ook aan mijn ontbijt en samen praten we nog wat verder.

Als we op school zijn aangekomen help ik Miley uit de auto. Het is zo fijn dat ze nu alle hulp van me aan neemt. Ik geef haar de krukken maar houdt haar schooltas bij me. Samen lopen we naar de jongens waar Jennie ook bij staat. Zou het betekenen dat die twee nu ook een relatie hebben? We begroeten iedereen en daarna wil Miley met Jennie weglopen. Ze neemt haar tas van mij over maar voordat ze kan weglopen trek ik haar terug. Ik druk mijn lippen op die van haar. Als ze terugtrekt zie ik verschillende blikken. Jennie wil bijna gillen, Scott zijn mond staat wagenwijd open en Matt en Dylan geven mij een knipoog. Als Miley met Jennie wegloopt zegt Dylan lachend "Je hebt ons wat uit te leggen". "Ja, ik dacht dat jij niet date?" zegt Scott verbaasd. Ik wrijf met mijn hand achter mijn hoofd en lach ongemakkelijk. "Er valt weinig uit te leggen. Jullie hebben het gezien. Ik ben eerder benieuwd hoe het tussen Matt en Jen zit".

The Exchange ProgramWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu