***
קודם כל, לפני שאתם מתחילים לקרוא חשוב לי להבהיר שהסיפור הוא סיפור קשה שנוגע במקומות כואבים וסיטואציות אכזריות ויש ויהיו בו פרקים קשים שיגעו בנקודות שונות כמו כל הפרקים עד יום. בפרק הזה תהיה אזהרת טריגר בשלב מסוים. אם אתם מרגישים שאתם לא רוצים לקרוא משהו בנושא או לא מסוגלים להכיל משהו כזה כדאי לכם לדלג.
אם את או אתה מרגיש או מרגישה תחושה זהה לשל קים, איזשהו צורך לפגוע בעצמכם או מרגישים שהמצב הנפשי שלכם מעורער כדאי לך לפנות למבוגר כולשהו שאת או אתה יודע/ת שיכול לעזור לך, ולדבר איתו על כך ברצינות (אח/ות, אמא, אבא, סבתא, סבתא, מורה, מחנכת, יועצת, חבר/ה וכדומה) אם את/ה לא מרגיש/ה מספיק בטוח/ה את/ה תמיד יכול/ה לפנות גם לער"ן או סהר. חשוב לי שתדע/י שאת/ה לא לבד.
ער"ן (עזרה ראשונה נפשית)- ניתן לדבר איתם בטלפון בכל שעה שתרצו בחיוג ל1201 או לדבר איתם בצ'אט אונליין שפעיל מ8:00 בבוקר ועד 2:00. השיחות בער"ן אנונימיות.
סהר- צ'אט אונליין אנונימי שפתוח בימים א-ה בין השעות 16:00-24:00 וביום שבת בין השעות 21:00-24:00 ויתן לך מקום שבו תוכל/י להתפרק, לדבר על הכל ויעניק לך כוחות מחודשים ונקודת מבט שונה על הסיטואציה. יש להם גם פודקאסט בנושאים שונים שיכול לעזור לך להתמודד עם מה שעובר עליך במידה ואת/ה לא רוצה לדבר על כך עם מישהו.
***
אני בטוחה שבנקודת הזמן הזאת הבנתם שעשיתי הרבה מאוד טעויות בחיים שלי, רובם נבעו אך ורק מהבחירות שלי והגדולות בניהן, השפיעו גם על אנשים אחרים. לעזאזל, אף אחד לא הכין אותי לרגע שהן יחשפו, בטח לא לאחת מהטעויות הגדולות בחיים שלי.
אני מנשקת את שפתיו של תום בתשוקה, שנינו יודעים לאן זה יגרר מפה אך אחרי הרבה מאוד זמן אני מרגישה מוכנה. תום מתנתק במהירות ומביט בי במבט ששואל אם זה בסדר. אני מסמנת לו שהכל בסדר בכך שאני פושטת את חולצתי בחיוך, חושפת את חזיית התחרה השחורה שלי.
זו הייתה הפעם הראשונה שלי, אבל תום גרם לי להרגיש הכי מוגנת בעולם. כמעט חצי שנה שאנחנו ביחד, תום לא עזב אותי אחרי שהבטיח שלא יעזוב אותי ואני הסכמתי עם המוח שלי והחלטתי שאיתו אני מאבדת את בתוליי. אני לא הייתי מבנות התיכון שהיו בטוחות שהחבר הנוכחי שלהם יהיה לחתונה, לא חייתי בסרט, אהבתי את תום מאוד אבל ידעתי שתמיד קיימת האופציה שניפרד. במיוחד שאנחנו כל כך צעירים ויש לנו עוד כל כך הרבה דברים לחוות. אבל בכל זאת, רציתי שהפעם הראשונה שלי תהיה אך ורק עם מישהו כמו תום.
תום גם כן פושט את חולצתו, הוא משכיב אותי על המיטה ומושך את חצאית העור השחורה שלי במיומנות תוך כדי שהוא מנשק את ביטני החשופה. אני מצחקקת את תוך פיו ומשחקת עם קצות שערו בעדינות. אני נשארת בהלבשה תחתונה ותום שרוצה לגרום לי להרגיש בנוח נשאר גם הוא. "את בטוחה שזה מה שאת רוצה?" עיניי האוקיינוס שואלות בדאגה ואהבה טהורה.
YOU ARE READING
כלוּם- הוּשלם
Teen Fiction*** כלום הוא סיפור אחד מתוך סיפורים רבים של בני נוער. הוא מספר על הבעיות, החרדות, הפחדים, ההתאהבויות, המרוץ אחרי ההצלחה בלימודים, הלחץ שבמשפחה והבדידות הנוראית שרובם חווים. במקרה הזה הסיפור מתמקד בקים. נערה צעירה בגיל 17 שנסחפת אל תוך התאהבות בתום ב...