***
כשאנחנו מגיעים למועדון יחד אני מצליחה להבחין בעילאי שעומד ומחכה לצד עדן ואנה. ליאם סוגר את מכוניתו, האורות נכבים ואנחנו מתחילים להתקדם בצורה שנראת ביחד אך עם זאת גם די לבד אל כיוון הכניסה למועדון. אני מחבקת את אנה במהירות, מחטיפה כאפה לאחי הגדול ונאלצת גם לחבק את עילאי שמכריח אותי. אני אשקר אם אגיד שאני לא אוהבת את ריח הסיגריות- בושם גברי שנודף ממנו.
"אני ליאם" הגבר מלא הביטחון שלצידי מציג את עצמו מול חבריי בחיוך גאה. הוא לא מודע לכך שהוא יצטרך להציג את עצמו כל כך הרבה הלילה. "ליאם עזריאלי?" עדן פוער את עיניו בחוסר אמונה וחוזר להביט בי בהלם מוחלט. "ליאם עזריאלי" ליאם מאשר בגאווה וכורך את ידו סביב המותן שלי כשהוא קולט את המבט שעילאי נועץ בו.
עילאי לא נראה מרוצה מהבחירה שלי בגבר כמו ליאם. למען ההגנתי, אני לא בחרתי אותו. אני שולחת לו מבט שואל והוא מיד מניף את ידו כמסמן לי להתעלם מהתנהגותו. הוא פורס על פניו חיוך שאמור להראות מפרגן ומסתובב לכיוון הכניסה למועדון.
"אני חושב שזה הזמן שלנו להיכנס למועדון" אחד מהחברים של עילאי במועדון מכניס אותי ואת אנה למרות שאין לנו תעודת זהות מזויפת עלינו. הוא קורץ לנו ועוזב אותנו להתמודד בתוכו.
"בררררר" אני צועקת לבר שנראת באופן לא כל כך מפתיע טוב יותר מתמיד. השיער שלה מסודר שמחמיאה לפניה, צמות קטנות קלועות לאורך שביל הצד שבשערה ואת גופה עוטפת שמלת סטן ירוקה שמבליטה את הירוק המכשף בעינייה.
"קינמוןןןןןן" בר מלפפת את ידייה סביב גופי ומוחצת אותי לגמרי עד שהיא מבחינה גם בליאם שעומד מאחורי. "אמההה" אני עוברת לחבק את אמה. עוז מהנהן אל ליאם כמסמן לו שהוא מודע לקיומו, ולא רוצה להיות מעבר לכך. למה פתאום כולם שונאים את ליאם עזריאלי?
"עוזזזז איפה אורי?" אני נותנת לעוז מעט תשומת לב ומתרכזת בעיקר בקיומו של אורי מה שמעצבן אותו וגורם לו לחבק אותי ולמשוך בשערי על הדרך. בזמן האחרון אני ועוז התחברנו. עוז עומד להיות הארוס של אמה בערך בעוד שנה. היחסים בניהם הולכים מעולה, אמא של אמה הציעה שבסוף השנה כבר יעברו לגור ביחד ויתחתנו מוקדם בדיוק כמוהה.
האם זו יכולה להיות טעות חייה של אמה? כנראה שכן.
האם כרגע אמה יכלה לראות את זה בצורה כזאת? לא. אמה הייתה עמוק בתוך אהבה שמנקודת המבט שלה נראתה כאילו היא עומדת להימשך לנצח. החיים החליטו שלעת עתה הם לא מראים לה את כל מה שיכול להשתבש. לא את כולם החיים החליטו לדפוק 24/7.
"אז איפה אורי?" אני שואלת פעם נוספת את עוז, הוא מחייך לליאם בתהגרות ומשחרר אותי בחזרה לעמוד ביציבות על הקרקע. ליאם מיד מצמיד אותי לגופו, הוא שומר אותי קרוב אליו, משהו במגע שלו מעט אגרסיבי וגורם לי לרתוע. האם אני נראת לו כמו כלבה שתרוץ לכיוונו ברגע שהוא יקרא לה בשם "רקסי"?
YOU ARE READING
כלוּם- הוּשלם
Teen Fiction*** כלום הוא סיפור אחד מתוך סיפורים רבים של בני נוער. הוא מספר על הבעיות, החרדות, הפחדים, ההתאהבויות, המרוץ אחרי ההצלחה בלימודים, הלחץ שבמשפחה והבדידות הנוראית שרובם חווים. במקרה הזה הסיפור מתמקד בקים. נערה צעירה בגיל 17 שנסחפת אל תוך התאהבות בתום ב...