***
אחרי אותו היום במדבר הדברים נראו אחרת לגמרי. התחלקנו בנינו לשני מחנות שהפכו לברורים יותר. אני, אנה וקורל מול בר, אמה וצליל שדי התנדנדה ביו השניים. החברות בין קורל לצליל כבר לא נראתה אותו הדבר ובין קורל לבר ואמה נמחקה כאילו לא הייתה קיימת מעולם. צליל ואנה לא החליפו מילה בניהן, הן ניסו להישאר כמה שיותר רחוקות אחת מהשנייה כדי לא לגרום לבלגן מיותר. בשלב הזה כל דרמה קטנה הפכה למהומה. כל מילה לא במקום הפכה לריב של ממש. הכל הפעם ליותר מדי.
זה הרגיש כמו גנון, הבנים פחדו לתפוס צד אז הם רק שתקו בתקווה שהכל יפתר בשלום גם מבלי שיתערבו. הם טעו. כולם טעו. אני לא ביקשתי את המחנות האלה, אני לא ביקשתי ליצור נתק בין אנשים. כל מה שביקשתי הוא לנתק קשר עם אנשים שהיו רעילים אליי ופישלתי בגדול, כמו בכל פעם. איזה יופי. קים תירוש מפשלת בגדול עונה 16 פרק 52.
את שאר הזמן במדבר בילינו בהשלמת עבודות לחופש והשתכשכות בבריכה ואז הגיע הזמן לחזור וכל הלחץ והחרדה שבית הספר גרם לנו להרגיש חזרו ובגדול. חופשת פסח נגמרה ואיתה גם שעות השינה שלי.
פנטסטי.
מלבב.
מדהים.
"אני עייפההה" פיהקה אנה בדרכנו אל אחד הספסלים בבית הספר. זאת הייתה הפסקה קצרה, מיותרת כזאת שלא הועילה לאף אחד. 10 דקות שנועדו לגרום לזמן להרגיש כאילו הוא חוזר לעבוד כרגיל עד לשיעור הבא שהרגיש כאילו הוא מתמשך לנצח. הנהנתי והתיישבתי לצידה מחפשת את עדן בעזרת עיניי העייפות.
"בדיוק חשבתי עלייך" אני מודה כשהוא מופיע מולי ומתיישב לצד אנה, לא לפני שהוא מעניק לה נשיקה על הראש כמובן. אנה נשענת עליו ומניחה את ראשה על כתפו. "בקטע חיובי?" הוא שואל בחיוך שחצן ואני מנידה בראשי בתגובה לכך. הוא חושב, ממש אפשר לראות את גלגלי המוח בראש שלו פועלים.
"עדיף שלא תדע" אני מנסה לגרום לחיוך שלו לרדת ודי מצליחה. אני סתם נהנת להתגרות בו כרגע. החיוך שלי מתרחב מה שגורם לעדן להניד בראשו בייאוש ולהבין שאני סתם מתגרה בו.
"אני צריכה שתחפה עליי" אני ממלמלת לעדן כבדרך אגב. הוא מעביר את מבטו אליי בשאלה ואז החיוך שלו מתרחב במין התנשאות. הוא גאה בעובדה שאני צריכה להעזר בו. "תמשיכי.." הוא ממלמל כמעוניין ומניח את ידו על כתפה הנגדית של אנה תוך כדי הדבקת נשיקה ארוכה לשערה והסנפה שלו כמובן. איך אפשר לשכוח? זוג דביקים מגעילים.
"אני מקורקעת אז אנ-" "עוד פעם? מה עשית הפעם?" הוא קוטע אותי במהירות כשגיחוך מתנשא מתלווה אל מילותיו. אני מגלגלת את עיניי וממשיכה את דבריי. "אני מקורקעת, יש לי משהו היום מחוץ לבית ואני אחזור אחרי ארבע עד אז אמא תגיע אז אשמח שתשתף פעולה ותגיד לה רק אם היא שואלת שאני ישנה. נעלתי את הדלת מבפנים כבר בבוקר אז אתה לא צריך לעשות יותר מדי".
YOU ARE READING
כלוּם- הוּשלם
Novela Juvenil*** כלום הוא סיפור אחד מתוך סיפורים רבים של בני נוער. הוא מספר על הבעיות, החרדות, הפחדים, ההתאהבויות, המרוץ אחרי ההצלחה בלימודים, הלחץ שבמשפחה והבדידות הנוראית שרובם חווים. במקרה הזה הסיפור מתמקד בקים. נערה צעירה בגיל 17 שנסחפת אל תוך התאהבות בתום ב...