کره جنوبی⚓︎سئول..................................می2013
.
.
.
با قدم های آروم از پله ها پایین اومد و به سمت میز رفت.
خیلی خوابش میومد دیشب تا دیروقت داشت توی خیابونا ویراژ میداد!..ولی چاره ای نداشت و باید میرفت!
پدراش رو دید که پشت میز صبحانه نشسته بودن و در آرامش کامل صبحانه میخوردن.
هر وقت که میدیدشون که کنار هم آروم نشستن خیلی خوشحال میشد.
از ده سال پیش که از خونه خانواده پارک برگشته بود دیگه هیچ وقت دعواهای پدراش رو ندیده بود و این خوشحالش میکرد.
دستشو دور گردن پدرش انداخت و گونه اش رو بوسید.-صبحت بخیر آپا.
-صبح توام بخیر عزیز دلم.روی صندلی روبه روی آپاش نشست.
-صبح شماهم بخیر رئیس وو.
-منو نمیبوسی؟!
-ههههه...معلومه که نمیبوسمت..بوسه های من فقط مخصوص دونفره بابا!!
-درش شکی نیست!...توام یه تخم سگی مثل خودم.
-خوشحالی بزرگ شدم میتونی جلوم فوش بدی نه؟!
-شک داری؟
-هههههه نهه
-میشه صبحانتونو بخورید و برید رد کارتون!؟با حرف سوهو هر دو ساکت شدن و مشغول خوردن شدن.
اما درست پنج دقه بعد بحث جدیدی رو شروع کردن! حتی سوهو هم میدونست که پدر و پسر درست لنگه همن و نمیتونن زیاد سکوت کنن!..پس کاری جز تاسف خوردن نمیتونست انجام بده!-دردسر جدید که درست نکردی؟!
-یااا آپاااا!
-آه چرا یادم رفته بود!...تو همیشه باید روزای اول مدرسه ات شر درست کنی!
-یاااا!
-دروغ میگم؟!
-من کی شر درست کردم؟!
-پس من بودم که اول سال با ارشد مدرسه گلاویز شدم و بینی و دستشو شکوندم!؟
-آااه..اون حقش بود!..داشت زیادی عصبیم میکرد!..توقع داشتین بشینم نگاهش کنم؟!
-حالا هرچی ولی نباید میزدیش!...همه چی با حرف زدن درست میشه!سهون به سمت سوهو برگشت.
-اپااا اگه همه چی با حرف زدن حل میشد پس پلیس و قاضی به درد لای جرز دیوار میخورن!
-سهونااا!
-دلیلت قانع کننده بود!..پس باید بیشتر از اون میخورد!
-کرییییس!!کریس به سوهو نگاه کرد که داشت با چشماش براش خط و نشون میکشید.
توی دلش کلی قربون صدقه قیافه ی کیوتش که از شدت حرس لباشو محکم روی هم فشار میداد رفت.
اما با این تفاوت که چهرش چیزی رو نشون نمیداد!!
کریس شونه ای بالا انداخت و مشغول خوردنش شد که با یادآوری چیزی دوباره به سهون نگاه کرد.-لوهان چطوره؟
سهون به پدرش نگاه کرد.
-خوبه.
واقعا خوب بود؟..حتی خودشم مطمئن نبود!
-رابطه اتون که خوبه؟
-آپا اگه هم مشکلی داشته باشیم خودمون میتونیم حلش کنیم!
-اوم خوبه..میبینم بزرگ شدی.
ESTÁS LEYENDO
𝙿𝚕𝚊𝚢 𝙻𝚘𝚟𝚎 𝙾𝚛 𝙻𝚘𝚟𝚎 𝙶𝚊𝚖𝚎
Fanfic❀فصل اول کامل شده✔︎ ❀فصل دوم درحال آپ✍︎... ❀کاپل اصلی فصل اول:کریسهو،هونهان ❀کاپل فرعی فصل اول:چانبک،کایسول ❀کاپل اصلی فصل دوم:هونهان،کریسهو،چانبک،کایسو ❀کاپل فرعی فصل دوم:سولی،هاسون ♥︎ژانر:هپی اند-سداند-امپرگ-اسمارت-مدرسهای-عاشقانه ∞زمان آپ:شنبه...