کتش رو از تنش بیرون اورد و روی ساق دستش انداخت و به سمت اتاق مشترکش با همسرش رفت.
در اتاق رو باز کرد و واردش شد.
سوهو رو دید که پشت بهش درحال نگاه کردن به بیرون از پنجره بود.
قبل از اینکه بهش نزدیک بشه و اون رو بین بازوهای بزرگش پنهون کنه کتش رو روی تخت گذاشت و همون لحظه بود که چشمش به دفترچه ی سوهو خورد دفترچه ای که کریس آرزو داشت فقط برای یک بار هم که شده اسمش جای اون آدم باشه!
دفترچه ی نیمه باز رو برداشت و آخرین نوشته ی سوهو رو خوند!
نوشته ای که تا اعماق وجود کریس رو داغ کرد.
داغی که از سر خوشحالی بود!
با چشمایی که قطره های اشک داخلشون برق میزد و لبی که ناخواسته خندون شده بود به سوهو نگاه کرد.
دفترچه رو بست و به سمت سوهو رفت و از پشت بغلش کرد.
حتی ترسیدن سوهو هم براش لذت بخش بود.-کریس!؟
-جانم
-کی اومدی؟کریس نفس عمیقی توی گردن سوهو کشید و عطر تنش رو داخل ریه هاش فرستاد.
-همین الان
-اهومسوهو به سمت کریس برگشت و به چشماش نگاه کرد و لبخندی زد.
به اطرافش نگاه کرد تا بتونه دسته گلش رو ببینه اما هیچ جای اتاق نبود، و با کمی اخم به چشمای کریس نگاه کرد.-پس گلم کجاست؟
کریس لبخندی زد و پیشونی همسرش رو بوسید.
-پایین گذاشتمش
سوهو سری تکون داد و از آغوش کریس بیرون اومد و به سمت دفترچه ش رفت و بعد از بستنش اون رو توی جعبه گذاشت.
کریس به تخت نزدیک شد و روش دراز کشید.-آخر این ماه از کره میریم.
سوهو به چشمای بسته ی کریس نگاه کرد.
کریس وقتی هیچ جوابی از سوهو دریافت نکرد چشمای خسته اش رو باز کرد و در کمال تعجب نگاه سوهو رو روی خودش دید ولی متوجه اینم بود که همسرش غرق در افکارشه!-به چی فکر میکنی؟..پشیمون شدی؟..نمیخوای بریم؟
سوهو بالاخره از افکارش به بیرون پرت شد.
-نه
روی تخت درست پشت به کریس نشست.
کریس وقتی صدای ضعیف و آروم سوهو رو شنید روی تخت کنارش نشست.-پس چرا اینقدر ناراحت بنظر میرسی؟
-به خاطر رفتنمون نیست..با رفتنمون مشکلی ندارم وگرنه قبول نمیکردم..فقط..
-فقط چی؟سوهو به کریس نگاه کرد.
-نمیتونم از سهون دور شم.
کریس نفس عمیقی کشید و دست سوهو رو توی دستش گرفت.
-بالاخره که یه روزی باید ازش جدا بشی..یه روزی اون باید بره دنبال زندگی خودش..تا ابد که نمیتونه ور دلمون باشه هوم؟
-آه..میدونم..ولی باز دلم طاقت نمیاره.کریس دستش و روی کمر سوهو گذاشت و به سمت خودش کشیدش.
سوهو هم سرش رو روی شونه ی کریس گذاشت.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝙿𝚕𝚊𝚢 𝙻𝚘𝚟𝚎 𝙾𝚛 𝙻𝚘𝚟𝚎 𝙶𝚊𝚖𝚎
Fanfic❀فصل اول کامل شده✔︎ ❀فصل دوم درحال آپ✍︎... ❀کاپل اصلی فصل اول:کریسهو،هونهان ❀کاپل فرعی فصل اول:چانبک،کایسول ❀کاپل اصلی فصل دوم:هونهان،کریسهو،چانبک،کایسو ❀کاپل فرعی فصل دوم:سولی،هاسون ♥︎ژانر:هپی اند-سداند-امپرگ-اسمارت-مدرسهای-عاشقانه ∞زمان آپ:شنبه...