در ماشین توسط راننده اش باز شد و از ماشین پیاده شد و به سمت عمارت رفت.
هنوز چند قدم برنداشته بود که متوجه ماشین بد پارک شده ی سوهو شد یکم که دقت کرد شخصی رو داخل ماشین دید!
به سمت ماشین رفت و خواست درو باز کنه که در قفل بود خم شد و از پنجره داخل رو نگاه کرد و متوجه سوهویی که سرشو روی فرمون گذاشته بود و ظاهرا خواب بود شد!
با پشت دستش چند تقه به پنجره زد که باعث شد سوهو با چشمای خمار سرشو از روی فرمون بلند کنه و قفل درو برای کریس باز کنه.
کریس در ماشینو باز کرد و به سوهو نگاه کرد.-سوهو؟...چرا اینجا خوابیدی عزیزم؟
سوهو لبخندی به کریس زد و از ماشین پیاده شد و خودشو توی بغل کریس انداخت و سرشو روی سینه اش گذاشت.
-کرییییییس
کریس از لحن کشیده ی سوهو و بوی غلیظ سوجو متوجه شد سوهو مسته!
ابروش بالا پرید و دستشو پشت کمر سوهو گذاشت تا مانع افتادنش بشه.-مست کردی؟
-نهههههه
-خیله خوب...بیا بریم بالا.کریس خواست در ماشینو ببنده که سوهو دستشو دور گردنش حلقه کرد و مانعش شد.
-نههههه
کریس به لجبازی سوهو نگاه کرد و لبخندی زد.
-خوب چیکار کنم پس؟
-بغلم کنننننن.کریس خنده ای کرد و سرشو تکون داد و بعد از بوسه ای که روی پیشونی سوهو گذاشت سوهو رو کمی به سمت خودش کشید و بعد از بستن در ماشین سوهو رو برید استایل بغل کرد و به سمت عمارت رفت.
سوهو دستش که دور گردن کریس بود محکمتر کرد و سرشو به سینه ی کریس چسبوند و چشماشو بست.
خدمتکار با دیدنشون در و برای کریس باز کرد و کریس مستقیم به سمت طبقه ی بالا و اتاقشون رفت و به سختی در اتاقشونو باز کرد و بعد از وارد شدنشون در و با پاش بست و به سمت تخت رفت و سوهو رو روش گذاشت.
خواست عقب بره که سوهو دستشو گرفت و مانع رفتنش شد.-نرو
کریس کنار سوهو نشست و کتشو در اورد و کراواتشو شل کرد و موهای سوهو رو از توی پیشونیش که خیس عرق شده بود کنار زد و با خودش فکر کرد که چرا سوهوش مست کرده بود؟!!
-مگه قرار نبود بری نمایشگاه؟..پس چرا مست اومدی خونه دورت بگردم؟
سوهو اهمیتی به حرف کریس نداد و دست کریسو به سمت خودش کشید.
-بخوااب
کریس بازهم از حرف سوهو اطاعت کرد و کنار سوهو خوابید و سوهو خودشو توی بغل کریس کشید و از پشت کامل بهش چسبید.
کریس دست چپشو دور سوهو حلقه کرد و بینیشو توی موهای سوهو فرو برد و نفس عمیقی کشید.
ده دقیقه ای همینجوری گذاشت و مطمئن بود که دیگه سوهو خوابش برده!
خواست دستشو برداره تا بتونه بلندشه و لباسشو عوض کنه که سوهو تکونی خورد و با چشمای باز به سمتش برگشت.
ESTÁS LEYENDO
𝙿𝚕𝚊𝚢 𝙻𝚘𝚟𝚎 𝙾𝚛 𝙻𝚘𝚟𝚎 𝙶𝚊𝚖𝚎
Fanfic❀فصل اول کامل شده✔︎ ❀فصل دوم درحال آپ✍︎... ❀کاپل اصلی فصل اول:کریسهو،هونهان ❀کاپل فرعی فصل اول:چانبک،کایسول ❀کاپل اصلی فصل دوم:هونهان،کریسهو،چانبک،کایسو ❀کاپل فرعی فصل دوم:سولی،هاسون ♥︎ژانر:هپی اند-سداند-امپرگ-اسمارت-مدرسهای-عاشقانه ∞زمان آپ:شنبه...