Majsterka medzi manipulátormi a jej zviera.

700 38 12
                                    

~~~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~~~

,,Na svoj pôvod nemôžeš len tak naraziť. On už existuje a čaká, až ho spoznáš a podelíš sa ním." —  Robbie Robertson

~~~

Norah svojho  submisivného manžela presvedčila, aby Giussepeho zbavil svojprávnosti. Áno, vlastného otca. To jeho, človeka, ktorého nazýval tak, no väčšmi ovládananým a láskou spútaným sa cítil k inej osobe. K žene, ktorá na neho naliehala svojou majstrovskou presviedčovacou metódou.
Plač. Ston. Prosby. Krik. Vyhrážky.

Kto už len ako jediný tvoj potomok nesie meno rodiny De Larte?!  Iba on!

Kto sa vzdal užívania si a poslúchol tvoje rady, išiel študovať biznis, len aby bol pripravený viesť firmu De Larte? Iba on!

Kto nám dvom ostal? Kto sa o nás postará? Iba on!

Sergio! Náš prvorodený syn!

Ďalšie a ďalšie otázky Norah rozvírila vo vzduchu, ktorý ho obklopoval.
Lietali, viali okolo Fedderica, nie ako vánok, ani nie ako obyčajný vietor, ale ako poriadne silná víchrica s dažďom a krupobitím, na ktorú jej muž nebol zvyknutý, lebo sa jednak nad tým v minulosti príliš nezamýšľal a nezameriaval. Slaboch to bol. Nie kvôli Sergiovi, ale kvôli svojmu otcovi!

Všetko to jej nastojenie nakoniec prinieslo výsledky.

Majetok  De Larte zdedil jej syn Sergio.

Prečo by nemal vyhovieť svojej skormútenej manželke?!

Vychoval ho, staral sa o neho po celý život, ako o vlastného a jemu hovorí: Syn môj. Jemu venoval svoj čas, jemu dával otcovskú lásku.

Stalo sa!
Za pár dní!
Stačil jediný podpis!

Tá čierna farba na bielom papieri rozhodla a odsúdila Giussepeho De Larte...

Po smrti Timothyho, Norah hľadala synovsku lásku u svojho prvorodeného potomka, Sergia.  Nevedela sa vyrovnať so stratou Timothyho a preto ho požiadala, aby sa vrátil domov. On na žiadosť svojej matky pobyt v Ríme ukončil skôr, ako plánoval.

,,Sergio za tie roky, čo si bol preč, si sa veľmi  zmenil. Ukáž sa matke." Norah objala  syna, keď ho zbadala vo dverách svojho veľkého sídla, v ktorom sa s ľudmi, čo tam bývali od smrti Timothyho príliš nerozprávala. Jednak tam žil iba Giussepe, Federrico, kuchárka a pár pomocníkov, z ktorých bola na nervy, lebo nič nerobili tak, ako mali a každý večer odchádzali domov.

Sergio zložil prsty z držiaka čierneho kufra, čo ťahal cestou za sebou na zem.

,,Nejak si pochudol, máš pod očami tmavé kruhy. Ako si sa mi za ten celý čas mal?" Norah pokračovala ďalej počas toho, ako Sergiovi jemne pohladila tmavohnede vlasy.

Kráska a zviera Where stories live. Discover now