Výkupné

135 25 2
                                    

Piatok večer, takmer dva týždne po tom, čo sa skoncovalo s Bernardim, rodiny Rizzo a De Larte trávili spolu spokojný čas

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Piatok večer, takmer dva týždne po tom, čo sa skoncovalo s Bernardim, rodiny Rizzo a De Larte trávili spolu spokojný čas.
Pri výborných grilovaných rebierkach sa skoro každý oblizoval až za ušami. Konečne pociťovali radosť nielen z jedla, ale najmä zo života. Nový začiatok sa črtal a sľuboval niečo lepšie.

Záhrada u Rizzovcov ešte nikdy predtým nevyzerala tak rodinne. Dovtedy po nej väčšinou pobehovali chlapi z mafie a všetko dôkladne kontrolovali. Tentoraz sa členovia komfortne usadili. Výhľadom im bol zelený trávnik, vedľa ktorého sa nachádzal mimoriadne veľký bazén s priezračnou a čistou vodou. V túto večernú hodinu sa v nej odrážal zlatistý západ slnka. Bezvetrie s suchý vzduch konečne oslabil svoju intenzitu. Dalo sa lepšie dýchať a relaxovať, preto sa ešte podával dezert a jasné, že chutil. Kto by nezbozňoval pravé talianské tiramisu.

Nepríjemné spomienky potlačili a nechali sa ovládnuť pozitívnymi výsledkami.
Nuž jedli a bavili sa. Najmä malý anjelik, ktorý sa ťahal po zemi a všetko ochutnával. Raz sa okolo neho točili jeho hrdí rodičia, druhýkrát jeho starí otcovia a potom teta Elsa.
Tá ho asi pestovala zo všetkých najviac. Vždy si ju poťahoval za ryšavé vlasy a chytal ju za jej úzky nos.
Odkedy zostali vo vile De Larte so starým otcom len oni dvaja, potrebovala sa čoraz viac odreagovať a nemyslieť na to koľko ľudí z ich života zmizlo.
Síce už teraz im všetkým život pôjde ľahšie, ale i tak zostala sama a potrebovala podporu. Popri tom ako dávala pozor na synovčeka, sledovala najmä zamilovanú dvojicu, Leylu a Sergia.

Jej švagor sa príjemne usadil na terasovej sedačke a vedľa neho jeho manželka.
Vyzerali veľmi chutne. Keďže sa im menil život od základu, Sergio sa nechal presvedčiť, aby trocha ubral z tej čiernej, ktorú nosil vždy a všade bez prestávky. Takže v ten večer mal na sebe tmavomodrú košeľu s krátkymi rukávmi. Kombinoval ju s kvalitnými čiernymi nohavicami. Síce zas tmavý odev, ale zato jeden prvok zmenil za modrý. Pokrok.  Vravela si Elsa.

A Leyla? Čo na ňu hovorila jej sestra?
,,Tie ružové šaty jej zvýrazňujú farbu očí," hovorila hlasno na malého chutného chlapček, ktorý si tentoraz pre zmenu cmúľal vlastné pršteky. Konkrétne svoj palček. Ležal chrtom na deke, ktorú Leyla predtým rozprestrela na zemi a bavil sa svojským spôsobom.
,,A aby si vedel! Svoje očká máš po mamke, áno, ty môj krasavec, po nej," škerila sa na neho smiešne jeho pehavá teta, preto vydal hlasný zvuk a nakoniec všetko zakončil smiechom.

Ostatní to počuli a usmievali sa pre seba taktiež.
Hrdý Sergio si Leylu pritiahol k sebe bližšie. Objímajúc ju, jej do ucha zašepkal: ,,Teraz ich môžeme mať kopu."
Leyla na neho z boku zazrela: ,,Deti myslíš? Naozaj?"
Prikývol s miernym úsmevom. Chcel jej spraviť radosť, keďže dobre vedel, že ona deti zbožňuje. A po strate ich druhého plodu, si uvedomil, že jej túži splniť všetko, čo si len zapraje.
,,Štyri deti by som si želala mať," skonštatovala vážnejšie.
Vlasy, ktoré mala voľne rozpustené Sergio jemne pohladil a obdivoval krásu svojej ženy. Pod návalom úžasu, jej dlhé mihalnice prikryli sivasté oči a keď sa jej otvorili úžasom, pôsobili ako veľkolepé vejáre. Rád sa do nich pozeral iba tak.

Kráska a zviera Donde viven las historias. Descúbrelo ahora