Leyla sa prebudila až nad ránom.
Malého už mala ale v postieľke, lebo ho tam doniesol Sergio. Celého ho vybozkával a vyobjímal. Svoju lásku prejavil aj manželke. Obsypal ju jemnými bozkami a potom odišiel za nepriateľom číslo jeden. Netušil, či sa k svojej rodine viac vráti, alebo nie. Avšak ten posledný bozk prebudil spiacu krásku. Najprv sa jej vytvoril na perách úprimný úsmev. Pravdepodobne si myslela, že sa jej Sergio nevie nabažiť. Lenže, keď otvorila oči, všimla si manželovu siluetu. Nahý určite nebol, keďže odchádzal z ich spálne riadne oblečený.
Okamžite sa prebrala a posadila, s tým, že si natiahla deku až po krk.
,,Sergio." Stihla ticho vypustiť. No nezvýšila hlas pre malého Anchela, ktorý sa pre jej začudovanie nachádzal v postieľke a spokojne spinkal.
Kam ide o takomto čase? Zazrela na čas do mobilného telefónu. Bude ešte len päť. Okamžite sa jej zrýchlil tep. Niečo sa určite muselo stať.
Pocit, ktorý jej pobehoval po chrbte bol nepríjemný a pálčivý. Rýchlo vstala a zapla si vlasy do gumičky. Aby stihla svojho muža, obliekla sa do prvého, čo jej prišlo pod ruky. Župan navliekla na vrchu pyzama a papuče obula na nohy.Nestrácala čas. Prešla chodbou, ako nejaká myška a keď sa chystala zojsť zo schodov, začula utŕžok z rozhovoru: ,,...Bernardi sa zľakne, ak uvidí okolo vily De Larte toľko mužov. Nemá inú šancu, ak si bude chcieť zachrániť život." Carlo kalkuloval.
,,Zľakne sa, dokonale ho poznám." Aj Nicolo sa k nemu pridal.Čo? Matteo nezomrel? Ja neverím. Potriasla hlavou Leyla, stojac už uprostred schodiska a držiac sa za drevené madlo.
To už ju vnútro popohnalo, aby stúpila na nižší schod, na další a potom na další. Chystala sa otvoriť ústa, ale potom sa jej do uší doniesli slová jej manžela: ,,Alebo hneď zabije starého otca."Takmer sa jej podlomili kolená.
Prebehla po posledných schodoch a zastala priamo pred svojím mužom, ktorý akonáhle začul pohyb a hlasné ženské vzlyky, otočil sa a zmeravel.
Jazyk mu zdrevenel. Čo jej mám teraz povedať?
V jej pohľade sa uhniezdila úzkosť, preto sa stiahol a položil krok vzad.
V jednom momente sa zdalo, že sa pred manželkou chce skryť, ale aj keby utiekol, zachránil by starého otca?Stačila iba jedna jej výčitka: ,,Sergio? Vravel si, že ten človek zomrel." Okamžite mu spadol celý svet. Pocítil veľký úder, priamo do hrude. Spadol na dno. Neschopný jej odpovedať, lebo zas zlyhal.
Potriasol hlavou a bez odpovede, ktorá by uchlácholila srdce jemnej kráske, rázne vyšiel von z vily.Leyla prehltla na sucho. Slzy sa jej vohnali do očí. Ničomu nerozumela.
Snažila sa niečo dostať od Nicola a svokra, žiaľ tí dvaja tiež mlčali.Nicolo sa na povel Carla pridal ku Sergiovi.
A vtedy sa ona rozohnila, lebo si všimla, že aj Carlo sa ju plánuje odignorovať: ,,Vyzerám, že som slabá, vyzerám, že som krehká a vyzerám, že sa nezmôžem na nič iba na plač, ale kto z vás všetkých, zniesol žiť s takým údelom ako ja! Kto?! Či si myslíte, že toto neznesiem?! Vlastný otec ma nechal napospas životu. Nepostaral sa o mňa! Nepostaral sa o moju sestru. Nepostaral sa o mojho brat, ktorý zomrel pre závisť a žiarlivosť jeho syna, mojho nevlastného brata." Utrela si bezútešné slzy hnevom a kým čakala, že sa Carlo obráti, on pokračoval vo svojom smere.
Lenže zachytila ho v pravý čas a vzala ho za lakeť:
,,Matka, moja vlastná matka sa stála vrahyňou, pre nenávisť a kvôli odplate mi zabila nevlastného brata. Dostala sa do väzenia. Ostali sme s Elsou samé. Bolo mám ťažko. Chcela som sa pomstiť. Podplatila som sudcu, aby moju matku prepustil. Ale to už som nevedela, že v tom čase, môj terajší muž, človek, ktorého milujem nadovšetko, ju a mňa plánuje odstrániť! I keď nezomrela jeho rukou, zomrela! Neostal mi nikto. Ani môj otec, ani ona. Tak mi prosím povedzte, ako ma môžete ignorovať? Povedzte mi prosím, ako sa budem asi cítiť, keď stratím posledného človeka, na ktorého sa dokážem spoľahnúť vo všetkých smeroch! Bernardi bol vašim nepriateľom!!!!" skríkla vynervene, ,,lenže teraz je aj mojím! Nikdy som netúžila po tom, aby nejaký človek zomrel, ale tentoraz mojmu srdcu je to jedno!!!!"
YOU ARE READING
Kráska a zviera
ActionSyn mafiánskeho bossa sa zamiluje na život a na smrť! Odvažne dievča bude musieť bojovať za život svojej celej rodiny! ~~~ Stala pred vchodovými dverami a revala ako levica, ktorej roztrhali jej mláďa v zuboch iné divé zvery. ,,Vyjdi von a postáv...