,,Každé vyznanie lásky má v sebe rys vznešenosti. Zahrňuje v sebe úctu. Každé poláskanie, či telesné, či slovom, je posvätné." — Paul Éluard
~~~
,,Poďme, ty to dáš Sergio!" Leyla zanietene povzbudzovala človeka, do ktorého sa zamilovala, aby kládol kroky vpred.
Posúval nimi po rovnej priamej čiare, vzpínal silou mocou, vôľou ich týral deň čo deň. Začať chodiť plynule, ako predtým, to si želal nielen on, ale aj celá rodina De Larte a Rizzo.
,,Vidíte, ide vám to lepšie, než minulý týždeň, sledujem s úžasom váš pokrok, ktorý je naozaj očividný," okomentovala situáciu najatá fyzioterapeutka, ,,vaše nohy sú ohybnejšie, citlivejšie a reagujú na impulzy výborne. Vracia sa vám v nich pôvodná sila, čo nevidieť sa zbavíte bariel, sľubujem."Sergia posadila na stoličku a dotýkala sa jeho chodidiel, hmatajúc mu svaly prešla o kúsok vyššie a čierne tepláky, ktoré mal na sebe, mu vyhrnula navrch a to takmer po kolená. Leyla im robila neustále spoločnosť, tiež videla pokrok u svojho muža, čo jej dodávalo mnoho síl sa o neho starať s ešte väčšou chuťou a láskou.
„Teraz si ľahnete na brucho a ja vám ich pomasírujem, budete potrebovať..." ukazovala mu rukou na masažnu posteľ.
Avšak jej pacient kývol hlavou nesúhlasne. ,,Nie," odmietol ju a odtiahol sa telom do strany, ,,to stačí."Leyla sa k nemu samozrejme prihovorila, lebo si nemyslela, že jej manžel stratí tak rýchlo svoje chcenie: ,,Sergio, praješ si čo najskôr chodiť tak, ako predtým, že? Nechaj, aby tvoja fyzioterapeutka urobila svoju prácu, prosím," naliehala na neho, majúc pravdu, ale on sa aj tak zatváril znechutene. Mafiánska nevesta netušila o rozporuplných pocitoch svojho muža.
Sergio sa cítil zle z dvoch dôvodov. Nenávidel, keď mu niekto pomáhal a považoval za slabšieho a neschopného, ale hlavne nenávidel ten pocit nečinnosti, že musí sedieť doma, kým jeho pomsta, hnev a zlosť, túžba po odplate, ničia jeho bunky, kým mu krv v žilách vrie a utláča jeho nervy a doslova sužuje jeho blúdiacu myseľ.
,,Dnes nie, stačilo cvičenie."
Postavil sa zo stoličky, na ktorej sedel doslova, ako na ihlách a Leyla mu hneď podala barle, lebo ešte nedokázal samostatne chodiť. Guľka v chrbte spôsobila, že sa mu narušila chôdza, ale aj čas, ktorý ležal na lôžku, kým dokázal sám fungovať, bez tých všelijakých prístrojov, v tom hral úlohu. Obidve ženy porozumeli želaniu mafiánskeho syna, rozlúčili sa už takmer, keď Sergio posúril svoju manželku a dal sa napred.
,,Vráťme sa už do našej izby," riekol a odchádzal.
Leyla si to zrazu nevedela vysvetliť, zamávala zdravotníčke a rýchlo nasledovala človeka, ktorého milovala z celého srdca, pýtajúc sa otázkou:
,,Prečo?" Chcela sa dozvedieť, čo mu vadí, ale odpovede sa nedočkala.
Možno by sa Leyle odpoveď ani nepozdávala. Jej mužovi sa totiž nepáčila
tá cudzia žena. Mal pocit, že po ňom poškuľovala. Čo aj bola pravda. Tej žene s blond vlasmi, s jasnými zelenými očami hneď padol do oka. Príťažlivosť jeho vzhľadu ju zaujali, len sa neustále krotila, aby v čase, keď s ním pracovala, záujem o neho nevyzeral až príliš okato.
Leyla avšak nič nespozorovala, tá túžila iba po tom, aby Sergio kompletne vyzdravel. Mala čisté srdce a naivne dôverovala ľuďom, najmä tým, ktorí pomáhali druhým a liečili ich.
YOU ARE READING
Kráska a zviera
ActionSyn mafiánskeho bossa sa zamiluje na život a na smrť! Odvažne dievča bude musieť bojovať za život svojej celej rodiny! ~~~ Stala pred vchodovými dverami a revala ako levica, ktorej roztrhali jej mláďa v zuboch iné divé zvery. ,,Vyjdi von a postáv...