~~~,,Oko za oko a svet bude slepý."
Mahátma Gándhí~~~
Sergio navedený svojou prefíkanou matkou, rozmýšľal o tom, ako sa zbaviť nenávidenej osoby, ktorá v amoku zabila jeho mladšieho brata Timothyho.
Rozmýšľal, ako jej ublížiť, no jeho matke to vôbec nestačilo, ona túžila po odstránení Celie. Nenávisť ju zožierala. Drancovala ňou. Ublíženie na zdraví, by jej nestačilo, pokoj do duše, by jej vnieslo len čosi iné!-Chcem, aby zaplatila životom! Nečakaj, urob to v najbližšom čase!- Textová správa od Norah, Sergia nesmierne prekvapila. Zazeral na svoj mobil s nadvihnutým obočím. Sledoval aj cestu do práce, aj tú správu, ktorá mu zablikala pred nosom. Zmätený jej prianím, sa zamýšľal nad tým, čo od neho jeho matka očakávala. Vedel predsa, že spočiatku sa Norah staviala proti tomu, čo jeho otec Carlo robil a čo ho naučil, ale práve takúto zmenu od nej nikdy neočakával. Rozhovor s ňou viedol v deň predtým, nič konkrétne ibaže Norah nevytiahla.
Ostýchala sa? Kto vie čo tým najprv sledovala.
Tentoraz však ukázala svoju pravú tvár.
Nemá žiadne prekážky v dosiahnutí svojich vysnívaných cieľov, i keď tie jej ciele sú, ako morálne bahno.Ciele by sme mali plniť, pracovať na nich po troške, avšak tento cieľ sa líšil od tých takzvaných normálnych snov.
Sergio jej neodpísal. Nemal v pláne potvrdiť svojej matke nič, s ničím a nikomu sa nespytoval. Nikdy. Svojvoľne a cieľavedome spĺňal iba vlastné rozhodnutia a ak by nechcel, nepohol by ani prstom. Pohnúť ním v tejto chvíli však naozaj chcel.
Smrť jeho brata ho zasiahla. Trápenie jeho matky tiež. Rodina bola pre neho posvätná, tak ako tá biologická, tak aj tá mafianská.
Vernosť a lojálnosť. Tieto dve vlastnosti, sa vynímali na piedestáli jeho najväčších hodnôt, napriek jeho neoficialnému povolaniu, predsa sa ho držali akési ľudské hodnoty zubami nechtami, ani sám si to dobre neuvedomoval.~~~
Nastal čas, kedy Leyla dostala od svojho starého otca zdedené peniaze. Dohodla sa, že sa od toho času, budú stretávať mimo sídla De Larte, čo prijmelo k počudovaniu sa jeho nevestu Norah.
Giussepe začal vychádzať z domu. Najprv na chvíľku a postupne sa z chvíľky stavali hodiny a hodiny.
Spočiatku tomu jeho nevesta nepridávala veľký význam, neskôr však zistila, prečo podľa jej slov, ten starec začal opäť hybať svojimi kosťami, prečo vyšiel nielen zo svojej izby, ale aj z domu, až bol nakoniec vyhlásený opäť za svojprávneho. Netrvalo to dlho, rýchlo zistila, čo sa stalo, zistila úplne všetko.,,Dcéra tej vrahyne zdedí skoro celý majetok?!"
Vyočila sa na nového právnika, ktorý prišiel do domu De Larte a oznámil im túto, pre nich, novú správu. Oznámenie rozdrapila medzi svoje prsty. Mala chuť roztrhať nielen ten papier rozsudku nepokoja v jej zlovestnom srdci, ale aj hlavu nevinného človeka, ktorý za nič nemohol.Norah potláčaná nenávisťou, zúrila ešte viac. Pri predstave, že by sa to malo naozaj stať, mala ďalší plán.
Hneď jej naskočil, ako nejaký predom pripravený - plán B.Jej muž Fedderico De Larte ostal sedieť v koženom hnedom kresle a len pozeral do prázdna. Mal spočiatku zmiešané pocity. Svoju dcéru Leylu nevidel nikdy na vlastné oči, aspoň si to myslel. V kútiku duše, sa mu za ten dlhý čas nazbieral iný pocit, veľmi si prial blaho pre svoje dve dcéry, ibaže to - veľmi, asi v jeho prípade nebolo také veľké, ako u iných rodičoch. Proti rozhodnutiu svojeho otca nenamietal, nenamietal avšak len vo svojom srdci, pred svojou ženou nevyslovil na obranu svojej dcéry, ani jediné slovo.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kráska a zviera
AksiSyn mafiánskeho bossa sa zamiluje na život a na smrť! Odvažne dievča bude musieť bojovať za život svojej celej rodiny! ~~~ Stala pred vchodovými dverami a revala ako levica, ktorej roztrhali jej mláďa v zuboch iné divé zvery. ,,Vyjdi von a postáv...