,,Žiarlivosť zahasí lásku tak, ako popol zahasí oheň." — Ninon De Lenclos
~~~~~~
Timothy od svojej matky Norah dostal ten istý príkaz ako aj Jovanni od Celie.
Mal sa čo najskôr oženiť a získať tým dedičstvo svojho starého otca.
Avšak Timothy sa vôbec nepodobal mierumilovnému Jovannimu. Tento sebecký, namyslený a nevychovaný hulvát mal v minulosti dočinenia s praktikami, za ktoré nikdy nezaplatil. Výchova jeho matky na neho vplývala veľmi zle. Stal sa človekom bez chrbtovej kosti, podľa slov jeho starého otca Giussepeho.,,Mama, ty to asi nechápeš, ale ja sa ženiť nebudem. Dedičstvo získam svojím spôsobom, presvedčím otca, aby toho starého senilného človeka zbavil svojprávnosti! Takto nebudeme musieť robiť nič, dedičstvo získam ja a tých hlupákov, čo sa prisťahovali do susedského domu, vyženieme!"
Nalial si drink a postavil sa k svojej matke, ktorá zohrievala kreslo svojho muža v jeho pracovni. Obaja si mohli dovoliť takýto, ponekiaľ bezohľadný a cynický rozhovor, keďže Fedderico bol od rána v práci a pred chvíľou im volal, že príde neskoršie, než zvyčajne.
,,To sa ti nepodarí! Tvoj otec svojho otca nikdy nezbaví svojprávnosti! On je stále taký slaboch, ako pred rokmi, keď sa bál opustiť Celiu." Ani pohľadom neuhla, keď to svojmu synovi hovorila.
,,Veď to predsa urobil! Si jeho právoplatnou manželkou." Premýšľal nad minulosťou vlastnej matky, avšak ďalej sa už nechcel pýtať. Ibaže ona sama mu prezradila skrývanú horkosť.
,,Urobil, ale až vtedy, keď si už bol na svete. Vyhrážala som sa mu, že sa zabijem. Vtedy ju nechal. Vieš, aké by to bolo pre mňa potupné byť s dvomi deťmi a bez muža?" povzdychla si, keď si uvedomila, že Fedderica musela prinútiť k tomu, aby sa s Celiou rozviedol.
Timothy stisol sánku, ale mlčal. Nenávisť sa do jeho zlého srdca prikradla pre jeho matku. Sťažovala sa mu a manipulovala ním, aby ani len nepomyslel na stretnutie so svojími nevlastným súrodencami, inak stratí jej lásku. On samozrejme súhlasil. Zbožňoval ženu, ktorá ho porodila, lebo mu pomáhala a dokázala zaniesť pod koberec všetko zlé, čo kedy urobil!
Fedderico zas pociťoval silné nutkanie všetkých vyhľadať. Hlavne deti, ktoré tak dlho nevidel. Hoc neveril, že zažije to, po čom tak dlho túžil, stalo sa! Jeho syn Jovanni a dcéra Elsa ho počas ich prvého stretnutia dokonca objali.
Potrebovali otcovskú lásku, musela im ozaj veľmi chýbať. Odpustili mu a radovali sa, že s ním môžu stráviť hoc i len trocha času.Keď sa to avšak dozvedel ich nevlastný brat Timothy, začal veľmi žiarliť. Nenávisť v ňom rástla dňom a nocou, nezniesol ten pocit, že sa o otcovu priazeň musí tentoraz deliť a keď zistil istú skutočnosť, doslova zúril!
Sťažoval sa svojej matke na to, aké je to nespravodlivé, že jeho otec daroval drahé auto Jovannimu a jemu, napriek prosbám, nechcel vymeniť staré auto za nové, aj keď to auto bolo kupované, podľa jeho zdania, už pred dvoma rokmi.
ESTÁS LEYENDO
Kráska a zviera
AcciónSyn mafiánskeho bossa sa zamiluje na život a na smrť! Odvažne dievča bude musieť bojovať za život svojej celej rodiny! ~~~ Stala pred vchodovými dverami a revala ako levica, ktorej roztrhali jej mláďa v zuboch iné divé zvery. ,,Vyjdi von a postáv...