Kvôli dieťaťu

161 26 2
                                    

~~~

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


~~~

,,Zlyhanie nie je opakom úspechu, je jeho súčasťou." — Life Motivator

~~~

,,Pane, čo na to vravíte?"
,,Mlč! Ak otvoríš ústa, si mŕtvy!"

Bernardi zahnal svojho muža úplne do kúta. Ten stíchol a len sklonil hlavu ako nejaký poslušný pes.

,,On žije?! Sergio Rizzo žije?!" vrieskal Matteo na raty, pričom navôkol pristaval jeho jedovatý úškrn. S očami čiernymi ako temná noc, vbíjal do každého chlapa obrazné otrávené šípy. Nik sa neopovážil ani len ceknúť.
,,Ich trójsky kôň! Nicolo!!!! Pekne ma ním dobehli," zúril.
Mal chuť všetko rozbiť, lenže kaviareň v ktorej vtedy obedoval, vlastnil jeho blízky priateľ Milano, preto akosi utiahol uzdu a vzal krabičku cigariet ležiacu na stole a rýchle jednu zapálil. Vyfúkol obláčik dymu a škrípal zubami. Hrozne to rezalo uši.

Odetý do bieleho ľanoveho obleku, s klobúkom na hlave v takej istej farbe a s cigaretou medzi prstami pôsobil ako pravý sicílsky mafián. Doposiaľ si myslel, že je boss všetkých bossov, lenže nebol. Tí, ktorí riadili už skoro všetko, prišli na scénu. Síce spôsobom, ktorým sami nechceli, ale predsa sa to ráta. Lebo Matteo penil.

Len niekoľko chlapov mu ostalo, ani nie piati, z tej hordy, ktorú mal pod sebou a práve oni mu poslali video a fotky. Na nich záchytená osoba, mu vypálila očné buľvy. Takmer oslepol a stratil dych, keď zazrel svojho nepriateľa živého a zdravého.

Keďže chlapom zakázal hovoriť, zaryto mlčali.
Až keď dvaja z nich od neho nakoniec dostali po hube, otvorili ústa a potvrdili:
,,Sergio Rizzo žije, aktuálne sa nachádza v nemocnici. Ale dobre je, že momentálne nemá okolo seba iba troch chlapov."

,,V nemocnici?" Odhodil cigaretu na zem, preto sa jeho poskok po ňu naklonil a položil ju do popolníka.
Matteo ukázal na svoje ucho, čo znamenalo, aby hovorili. Sústredene počúval ďalej a tí chlapi sa striedali. Jeden povedal:
,,Môžeme podniknúť nečakaný krok."

Počul od svojho pána iba sarkastické zachechtanie.

Ďalší sa pripojil tiež: ,,Prekvapíme ho..."

Prikývol tvrdo:
,,Budeme neúprosní! Áno! Zničíme ho, i keď ten červ vstal z hrobu!"

Sergio vyšiel z ulity nechránený a preto bol odhalený. Nepočítal s tým, že dom De Larte bol sledovaný už dosť dlho.

Bernardi, Bernardi!
Jeho dravosť sa predrala na povrch a spontánnosť tiež.

,,Výjdeme mu teda naproti," povedal a ešte v ten deň chcel Sergiovi ukázať, že o ňom vie.

Nuž, dialo sa to presne takto...
Sergio si bral svoju milovanú manželku domov.
Zvečeriavalo sa už, slnko pomaly zapadalo. Prestalo byť tak horúco, ako cez deň. Akurát sa v nemocnici podávala večera, ale Leyle sa nechcelo jesť.
Keď už mohla odísť, priala si odtiaľ zmiznúť čo najskôr.

Kráska a zviera Onde histórias criam vida. Descubra agora