~~~
Biele luxusné auto rodiny De Larte sa pohlo z parkoviska. Leyla zúfalstvom nevedela, čo skôr.
Opretá bokom čela o rám okienka, sa dívala na míňajúci sa cintorín. Predtým jej zložili čiernu šatku z hlavy, takže vlasy mala rozpustené a voľne padnuté na ramená smerom dopredu. Unaveným uplakaným pohľadom vnímala, ako sa postupne strácali pomníky, náhrobné kamene...zeleň, brány. Dostali sa na cestu, odkiaľ sa len stačila jemne obzrieť a opäť položiť hlavu na okienko. Pustili sa odbočkou doprava, vedúcou priamo na diaľnicu, takže vedela, že niet cesty späť. Že si vlastne všetci myslia, že sa pomiatla.Naozaj to nebol Sergio? V srdci smutne zaplakala. Zmrštila obočie a vtedy sa jej v strede na pokožke, vytvorila maličká ryha.
Vzali ju z toho miesta takmer nasilu a presviedčali o jednom, že predtým ako odpadla, videla človeka, ktorý sa iba podobal na Sergia! Nicolo tam pribehol hneď po tom, keď Carlo stiahol svojho syna naspäť k autu a Leyle pomohol prebrať sa. Zatiaľ, čo sa všetci zbehli okolo mladej krásky, niekdajší mafiánsky boss rodiny Rizzo, sa musel úmorne snažiť, doslova mu hučať do hlavy: ,,Počkaj, nech najprv Bernardi príde o všetky zásielky! Potom už môžeš robiť, čo chceš!"
Trochu sa mladý muž ešte vzpieral, ale potom zvoľnil sily a Carlo ním doslova šmaril a vopchal do terénneho auta, na zadné sedadlo. Prašná zem z toho dôvodu rozvírila prach pod topánkami oboch ľudí.
Otec Sergia si otrepal dlane, ako keby boli špinavé a sadol za volant hovoriac. ,,Ideme! A okamžite potlač svoj hnev a svoje túžby a dostaň rozum!" Lebo raz sa z teba zbláznim! Prehnalo sa jeho mysľou.Sergio primkol viečka a oprel sa pohodlnejšie o zadné sedadlo. Srdcový tep sa mu spomaľoval a výdychy a nádychy zoslabovali tiež svoju intenzitu.
,,Vo všetkom ťa ja a Nicolo musíme zachraňovať." Začul a kým jeho otec vypúšťal nervy, Sergio vypol uši a sústredil sa na spomienku, ktorá ho dohnala k bezmocnosti.
Nemohol som jej ani pomôcť! Namiesto toho sa ten pes tváril ako majster sveta! On ju...Zaťal sánku frustráciou, mysliac na Nicola.Dosť podobne sa cítila aj jeho manželka.
Frustrovaná z toho, čo si vypočula od svojej vlastnej rodiny.,,Tvoj mozog chce uveriť absurdnostiam.Vidíš ho v druhých osobách. Za nič na svete si nepripustíš, že to bol iba klam?! Sergio je predsa mŕtvy," bedákala jej sestra.
,,Nielen môj mozog, ale hlavne moje srdce verí, že...!" zapíšťala Leyla, ,,čo ak naozaj žije?!"
Elsa potriasla hlavou.
,,Tvrdite mi, že to bol iba pracovník pohrebných služieb, ale ja tomu neverím. Ja som ho videla." Sklonila hlavu a oni na chvíľu stíchli. Uprela zrak na čiernu kabelku. Držala ju v oboch rukách a nervózne presúvala strieborný metalový pliešok z jedného konca rukoväte na druhý.
YOU ARE READING
Kráska a zviera
ActionSyn mafiánskeho bossa sa zamiluje na život a na smrť! Odvažne dievča bude musieť bojovať za život svojej celej rodiny! ~~~ Stala pred vchodovými dverami a revala ako levica, ktorej roztrhali jej mláďa v zuboch iné divé zvery. ,,Vyjdi von a postáv...