Túžba po moci a peniazoch!

491 37 5
                                    

~~~

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

~~~

,,Peniazmi si kúpiš všetko, len skromnosť nie." — Brigita Bergerová

~~~
,,Urobili ste len polovičnú prácu! Preto vám nezaplatím všetko, len polovicu a tým to všetko nateraz padne. No pamätaj, druhú polovicu peňazí dostaneš, až keď tá stará zomrie! Pošli nejakeho muža, aby to ukončil v nemocnici. Kým tam tá vrahyňa žije, nebudem mať pokoj..."
,,Čo s tým dievčaťom? Máme pokračovať v tom v čom sme začali?"
,,Tú malú uneste a vypýtajte od jej starého otca výkupné. Ten nám za ňu dá aj všetko to, čo mu zostalo, a potom s ňou urobte to, čo sa vám zachce! Nezáleží mi na nej. Chcem, aby majetok, ktorý zdedila, zas patril mne!" 

Carlo sa sarkasticky pousmial nad spomienkou na ranný rozhovor s jeho bývalou ženou Norah.  I keď sa mu ani zďaleka nepáčili špekulácie tej ženy, no peniaze, ktoré mu sľúbila na začiatku ich dohody, chcel všetky! A preto jedinou cestou, ako sa k ním dostať, bolo urobiť tak, ako si priala Norah.

Zorganizoval únos Leyly. Jedinej dedičky majetku De Larte!
A poslal dalších mužov zistiť, či sa dostanú k Celii, lebo mal podozrenie, že to nebude také ľahké, ako predtým. Dozvedel sa, že starý Giussepe využil svoje známosti a nechal strážiť miesto, kde ležala.
Nešlo mu do hlavy, ako je to možné. Vrahyňu svojho vnuka ochraňuje.
Pravda bola však taká, že jeho dve vnučky sa stali svetlom v jeho očiach. Ak by ony trpeli, trpel by aj on. Čiže urobil to hlavne pre ne a popritom policajní dôstojníci dohliadali aj na ich matku, ktorá svoj údel ťažko niesla. Zostala na vozíčku. Pomoc dostávala od osobnej sestričky a fyzioterapeuta, ktorý  jej pomáhal v rehabilitácii, aj keď tomu doktori nedávali príliš veľké šance.

Rodina zasiahnutá ďalšou bolesťou sa krútila len okolo svojej matky, preto si nevšimla, keď Leyla odišla a v ten deň sa domov nevrátila. Alebo aspoň si to všimla, ale až neskôr. Vtedy, keď už bolo neskoro!

Carlovi muži využili túto veľku možnosť. Leyla na rýchlych nákupoch, bola sledovaná dvomi mužmi, ktorí ju nakoniec uniesli. Znie to tak jednoducho, ale ozaj to bolo veľmi ľahké! 
Zo zadu sa k nej jeden z dvojice mužov prikradol a položil okolo úst šatku nasiaknutú v látke spôsobujúcej dočasnú stratu vedomia. Omámená mu spadla rovno do náručia. Ľahko ju potom ten chlap zodvihol na ruky a odniesol do auta, kde už čakal ten druhý, jeho komplic. Čo i len dvere vydali ten známy zvuk, dupol na plyn a zmizol s ňou preč. Čierná dodávka dozviezla Leylu z nákupného parkoviska na opustené miesto schátraného domu, v hustom a tmavom lese, na okraji mesta.

Leyla sa prebudila v neznámej izbe, v ktorej bola iba jedna malá kovová posteľ a na nej iba prázdny starý matrac. Ležala na ňom, kým sa stačila obzrieť okolo seba, vyslovila nahlas: ,,Kde som to?"
Na jediné, na čo sa pamätala bolo to, ako nakladala nákupné tašky do svojho malého autíčka. Neuvážený krok podnikla a zrazu sa našla na mieste desivom a strach vzbudzujucom. Mala poslúchnuť starého otca. Ten jej v ten deň hovoril, aby počkala na človeka, ktorý by ju strážil.
Avšak mladé dievča sa viac bálo o svoju rodinu, ako o seba a nikdy by nepovedalo, že sa raz vo svojom živote dostane do takejto naliehavej situácie.

Kráska a zviera Onde histórias criam vida. Descubra agora