Ich matky

457 33 8
                                    

***

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

***

Bez slnka nekvitnú kvety, bez lásky niet šťastia, bez ženy nie je láska, bez matky nie je ani básnik, ani hrdina." — Maxim Gorkij

***

Sergio ako zvyčajne, odetý celý v čiernom, smeroval za svojím biologickým otcom Carlom, s ktorým riešil spoločné obchody tentoraz aj tu na Sicílii. Mafiánskej rodine sa nesmierne darilo, keďže mali veľkú moc, množstvo mužov a hlavne veľkého bossa Carla Rizzu a jeho pravú ruku Sergia. Vládli nad celým Talianskom a Sicíliou. No napriek ich veľkej moci, mali tŕň v očiach - Bernardiovcov. Táto rodina, dávno podmanená Rizzovcami, sa neustále vzpierala a pomaly rástla, síce nie tak ako oni, ale predsa. A práve títo ich nepriatelia, ako to býva všade, že každý musí mať nejakého protivníka, dokonca aj dobrí ľudia, práve oni, špeciálne jeden z nich, zohral úlohu, o ktorej sa Sergiovi ani vo sne nesnívalo...

O akú úlohu išlo?

Carlovi počas ich vzájomnej debaty zavolala dobiedzajúca Norah. Sediac oproti svojmu synovi na chvíľu stratil reč, lebo Sergiov pohľad vlastného otca zas zabíjal. Ich spoločné obchody, prebiehajúce v novozakúpenom mafiánskom sídle museli počkať, keďže Sergia zaujal vibrujúci telefón, položený v strede mramorového stola. Všimol si kto volá, nečakal a urobil to! Áno, odpovedal namiesto Carla, ktorý sa nemal v pláne ozvať, aspoň nie v danej chvíli! Pohybom pravého obočia naznačil otcovi, aby rozprával a tak sa jeho otec musel poslúchnuť. Položil na bok pohár s whiskey a začal hovoriť.

Čo zase chceš matka? Dívajúc sa na Carla nechápal, ako sa žena, ktorá ho porodila, mohla tak veľmi zmeniť a komunikuje opäť s človekom, ktorého dlhú dobu zatracovala.

Čo vlastne Norah chcela?

Norah jednoducho začala s tým istým, preto Sergio venoval svojmu otcovi ešte vražednejší pohľad, než zvykol. Stisol sánku a zubami zaškrípal dosť hlasno na to, aby si to Carlo všimol.
Rozhovor netrval dlho, bolo to rýchle, priam bleskové, počas toho dostala Norah ešte viac chuti po pomste, lebo Carlo jej odmietol ďalej pomáhať pre vlastného syna, ktorého miloval nadovšetko, viac než svoju prácu či obchody.

Norah to samozrejme nenechala a skúšala opäť a zas na bývalého partnera, nevzdala sa a húževnato vymýšľala ako prinútiť človeka, ktorý ju prvýkrát odmietol, čo nikdy nečakala, že sa to stane.

Keď Carlovi volala, nedvíhal, keď mu písala, neodpisoval, využila preto niečo iné!

Carlo chcel dodržať slovo, ktoré dal Sergiovi, avšak niekedy chcieť je málo, je potrebné viac, než len obyčajné chcenie!

Tá prefíkaná červenovlasá žena, s dobre udržiavaným zovňajškom, sa s ním tentoraz stretla osobne. Využila svoje ženské zbrane, aby jej Carlo sľúbil, že vymyslí niečo, čo jej konečne prinesie pokoj na duši.
A práve vtedy prišla mafiánskemu bossovi do cesty myšlienka hry, v ktorej by nebol vinníkom on, ale úplne niekto iný! Ovplyvnený manipulatívnou osobou, už viac nebral ohľad na človeka najbližšieho jeho srdcu. Hodili sa kocky a hra sa začala! Až neskôr zistil, že urobil zle!

Kráska a zviera Where stories live. Discover now