Otec

212 28 6
                                    

~~~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


~~~

,,Zlý manžel môže byť dobrým otcom, ale zlá žena nikdy dobrou matkou." —  Orientálne príslovie

~~~

Čas plynul a dvaja zaľúbenci sa pomerili. Mafiánsky syn myslel, že sa jeho manželka zmierila so svojím údelom. Nikdy podľa neho nebude matkou, lenže skutočnosť bola celkom iná.
Leyla nosila pod srdcom dieťa a miestami pociťovala prudký strach.
Prijala aj jeho obavy a prijala to, kým je, ibaže schopnosť ochrániť vlastné dieťa považovala za prvoradé, i keď pred ním samotným.
Ja som mu odpustila, odpustí aj on mne. A vlastne nemá čo. Je to moje dieťa, ktoré ak nebude milovať, ja áno. Vravela si a zazerala na neho pri spoločnom obede, pričom mu nahlas oznámila: ,,Budem musieť za lekárom starého otca." Zámienkou ho okabátila. Klamstvu uveril, lenže ona musela ku gynekologičke na rutinnú prehliadku.
Sergio prikývol a pridelil jej mužov, lebo on sám v ten deň nemohol.
Hralo jej to samozrejme do karát. Spokojne si už len ujedala z jedla a rozdávala to poobedie úsmevy.

Na prehliadke jej lekárka oznámila, že sa dieťa vyvíja ukážkovo, načo sa Leyla potešila, a vytlačila sonografický obrázok dieťaťa, vraj pre otecka. Leyla poďakovala, hľadiac naň a mysliac na manžela. Dusno sa jej spravilo, preto sa rýchlo obliekla a odišla vladajúc obrázok do kabelky.
Dieťa vyzeralo ešte veľmi čudne, ale predsa ten maličký človiečik prijímal veľa lásky od svojej matky. Čo urobí Sergio, keď sa o tomto dozvie? Zatiaľ nenachádzala odpoveď. Vravela si: Radšej na to nebudem myslieť a budem sa radovať z dobrej správy. Moje malé je v poriadku. To je na teraz najhlavnejšie a ostatné sa vyrieši neskôr.

Dcéra Federrica De Larte - Elsa, sa mala stretnúť so staršou sestrou, ktorej akurát volala, že potvrdzuje prítomnosť na večeri v sídle Carla Rizzu, preto sa Leyla ponáhľala domov, aby sa uistila, že jedlo bude perfektné. Dala kuchárke uvariť bravčovú panenku, s obľúbenou prílohou Elsy - zemiakovou kašou. 

Ešte nebola úplna tma, no pomaly a postupne sa stmievalo. Hostia sa zišli, posadili okolo stola a vychutnávali na výborne pripravenej večeri. Zapíjali vodou. Teda Leyla a Elsa. A ostatní, konkrétne mužské pokolenie, oni jedlo zapíjali bielym kvalitným vínom. Perfektne vychladeným.

Káva sa podávala v sídle Rizzovcov asi o hodinku neskôr. Obývacia hala, prepychovo zariadená si vypočula historky mladého Gracia, ktorý chodil často kempovať. No jeho príbehy sa nechytali na Carlové. A tak si tam pekne sedeli a vymieňali úsmevy, objatia, pikošky, či nové správy.
Elsa a jej manžel oznámili, že pôjdu na svadobnú cestu, ktorú predtým museli odložiť. Amerika sa pre takmer ryšavé dievča zdala kontinentom príťažlivým. Plánovali tam ostať  najmenej mesiac a užívať si, načo ostatní členovia rodiny reagovali všelijako, len Carlo,  ten rozmýšľal racionálnejšie a  odporúčal im vychytané a obľúbené miesta.
A jasné, že nezabudol pripomenúť, aby dbali na bezpečnosť.

Kráska a zviera Where stories live. Discover now