~~~
,,Lož je vždy o krok pred pravdou." — George Orwell
~~~
Sergio ohromený tým, koho stretol v dome, v ktorom chcel odstrániť dve neznáme ženy, poriadne zaostril zrak. Spamätával sa z neočakávaného prekvapenia.
,,Odkiaľ máš moju adresu?!" Leylin hlas zaznel, ako nejaká vibrácia vo vzduchu, ktorou zakmitala v jeho dokonalých ušných bubienkoch neuveriteľnou rýchlosťou.
,,Čo si o mne zistil?!" Neovládala sa, keď mu ruky položila na jeho čiernu tenšiu bundu.
,,Sledoval si ma?!" hovorila nahlas. Všetky svoje predpoklady a domnienky vychádzali von, pohybom jej jazyka.Sergio sa vtedy mrazivo pousmial.
,,Že si ozajstným špiónom, spojkou, to som zistil!" Oprel sa svojim čelom o jej čelo.Obom sa rapídne zvýšil tep. Raz sa jemu nadvihoval hrudník do výšok a raz jej.
Tentoraz to bol on, ktorý pokračoval so svojími obvineniami: ,,Napríklad aj to, že si celý čas klamala!" Vahou svojou vypracovaného tela, ju posunul o kúsok ďalej. ,,Bývaš v takomto dome ale pred mesiacom si pracovala, ako pomocnica v dome De Larte. Jediné, čo mi vychádza, že si to robila preto, lebo patríš k..."
,,K?" Leyla mu skočila do reči, tváriac sa drzo a sebaisto, i keď v jej hlave, kostiach, kĺboch a svaloch nastalo vysílenie od strachu. Myslela si, že prišiel na to, kým je!
Odtiahla sa. Získala duchaprítomnosť. Mladá a jednoduchá a bez väčšej fyzickej sily, avšak s veľkou vnútornou odvahou a bojovnosťou. Taká bola. Leyla De Larte mala čosi, čo Sergia udivovalo zakaždým. Prešla sa po izbe k oknu, kde na ňu dopadalo svetlo z nočnej oblohy, z mesiaca a z jasných hviezd.
,,Veď ty vieš!" Sergio myslel na uplne čosi iné. Podľa neho, Leyla patrila k Bernardiovcom. Dcéra samého ich šéfa. Dosadená ako špiónka, ktorá sa ho chcela zbaviť pred časom, no nestalo sa.
Suma sumárum - Bernardiovcov, čiže členku ich bývalej mafiánskej rodiny, bez jeho vedomia, dal jeho otec odstrániť.Prečo však bez môjho vedomia? Sergio nechápal postup jeho otca.
,,O čo ti ide?!" spýtala sa ho hladiac na pouličnú lampu, mylne presvedčená o tom, že Sergio odhalil jej pravú identitu.
Ich spoločnú debatu v tejto chvíli prerušila jej mama Celia.
Sergiovi sa dostalo do uší volanie matky mladého dievčaťa, ktorá stála za smrťou jeho brata. Rýchlo, prirýchlo pristúpil k Leyle. Schmatol ju do svojho náručia. Položil prst na jej ústa a druhou rukou, ktorou mal obtočenú okolo jej tela, ju pevne ťahal až k prahu dvier. Keď sa tam obaja dostali, šikovne, jedným jediným pohybom ich zamkol, aby sa k ním Leylina matka nedostala.
Celia volala na svoju dcéru. Leyla sa však nijako neozývala. Veď ústa mala zamknuté. Pod Sergiovou dlaňou nedokázala plne dýchať, nieto ešte sa snažiť o plnohodnotné vydanie nejakého zvuku.
Nakoniec staršia žena usúdila, že sa jej čosi iba marilo, vzdala to a odišla naspäť do svojej izby mysliac si, že je príliš unavená.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kráska a zviera
AksiyonSyn mafiánskeho bossa sa zamiluje na život a na smrť! Odvažne dievča bude musieť bojovať za život svojej celej rodiny! ~~~ Stala pred vchodovými dverami a revala ako levica, ktorej roztrhali jej mláďa v zuboch iné divé zvery. ,,Vyjdi von a postáv...