Večera.

128 25 5
                                    



,,Skutočná láska vždy silnie žiarlivosťou." — Stendhal

~~~

V nasledujúce dni sa dialo naozaj mnoho. Sergio na povel otca pomáhal so zásielkami. Konečne robil aspoň niečo a neumáral sa nad svojím osobným životom. Predal ich Borisovi do Ruska. Dostal zaň poriadne prachy a dokonca ďalšiu spoluprácu. Za ten čas si mohol Nicolo oddýchnuť. A aký by to bol chlap, keby ho vo voľnom čase nezaujímali ženy?! Ktorá jeho zaujímala najviac? Netreba príliš vymýšľať, aby človek uhádol.

Posnažil sa o nemožné. Vyšlo mu to. Pozval Leylu von na večeru a Leyla to pozvanie prijala.

Paráda. Povedal si.

Keďže sa Elsyna pomoc Nicolovi osvedčila, poďakoval jej za to bombonierou a Gracianovi zagratuloval, že ma výbornú manželku.

Elsa sa ale fakt začudovala, že ich krátky rozhovor, ktorý s ňou viedla ráno, zaúradoval.
Radila jej, aby začala žiť, aby už nemyslela na minulosť a aby sa upriamila na budúcnosť.

,,Tvoj syn bude potrebovať otca," vravela jej vtedy a Leyla ju pri raňajkách iba sprv počúvala a potom sa jej priznala, že deň predtým, ju Nicolo pozýval von.
,,Načo čakáš? Zavolaj mu, že súhlasíš," zvolala euforicky a popohnala ju odvážne k činom. Dokonca jej podala mobilný telefón a naliehala dovtedy, kým to manželka mafiána neurobila.

Dohodla sa s Nicolom na spoločnej večeri. Tak skončilo to ráno.

A preto už v teraz vo večerný čas, kedy sa Leyla chystala von, Elsa založila ruky o hruď a neveriacky sa samej seba pýtala, či dobre vidí.

Čo sa jej stalo? Pozerala svojimi guľatými očami. Sediac na mäkkej posteli, v sestrinej útulnej izbe sa nechala obslúžiť slúžkou. A popri popíjaniu zeleného čaju dumala: Veď rozhovor z rána nevyzeral príliš šťastne. Verila som, že Leyla súhlasila iba z akéhosi donútenia.

Lenže ako ju sledovala. Nikdy by nepomyslela na to, že sa jej sestra bude tak staroslivo fintiť. Doslova žasla. A chvíľkami sa radostne usmievala.

Leyla si svoje tmavé vlasy krásne upravila. Vyrástli jej, boli dlhé takmer po pás. S rovnými, ale naspodu zatočenými koncami, vyzerala priam úchvatne. Nalíčila sa trochu dramatickejšie, ako kedykoľvek predtým. A obliekla si dokonca čierne kokteilové šaty po kolená, ktoré spravili z jej postavy, že ,,wau". Dopasovala k ním vysoké čierne lodičky a za tú ani nie hodinku skrášľovania sa z nej stala modelka.

Bomba!

Proste kráľovna krásy.

Nakoniec na seba nastriekala svoj obľúbený parfum. Luxusný, svieži, sladký zároveň s malou dávkou exotickosti.

Dokonalosť sama sa predviedla pred Elsou, pytajúc sa
chichotavo: ,,Čo povieš sestrička?"
Pohľad, v ktorom sa odrážali hravé iskricky potešila jej sestra príjemným žmurknutím a s mierne pootvorenými ústami vypustila: ,,Nicolo z teba odpadne!"

Leyla sa prezrela z každej strany a usmiala na seba.
Áno Nicolo, odpadneš! Veď ty ešte uvidíš! Ak niečo skrýváš! Zistím to práve dnes! A stiahnem ti z tváre tvoju masku! Ak nie, tak je mi to ľúto, ale nechcem s tebou mať nič spoločné! Sergio bude stále v mojom srdci. Či žije a či nie! A ty sestrička, ďakujem pekne za tvoju starostlivosť, no urobila by si to isté!

Kráska a zviera Where stories live. Discover now