Hrdosť a pýcha rodiny Rizzo

148 26 0
                                    


,,Šťastná rodina, nie je ničím iným, než predčasným nebom." — George Bernard Shaw

~~~

Izba mladého húževnatého chlapa zažila v tú noc milé prekvapenie.
Tentoraz už nebola svedkyňou ustarostených povzdychov, absencie spánku a neštastia. Kedy počas bezsenných a chmúrnych časoch Sergio tápal frustráciou, beznádejou a samotou.
Ani iskrička, ani malý plamienok mu vtedy nehorel v srdci. Sám sa potrestal dostatočne na to, aby si dal záväzok, že sa nikdy neodlúči od svojej milovanej Leyly. Po očakavanom vysvetľovaní sa obaja tešili vzájomnej lásky a ich vrúcnym prejavom.

Od jedného bozku k miliónom ďalších. Noc plná nehy vyliečila ich zlomené srdcia, lebo už boli pri sebe tak blízko. Počuli tlkot svojich sŕdc. Ucítili teplo vzájomných pokožiek.
Presvedčili sa, že túžia iba jeden po druhom.

Možno by si človek myslel, že nakoniec spolu zaspia v mäkkej a pohodlnej Sergiovej posteli, lenže krásna noc sa neskončila tak. Obom chýbala ešte jedna malá, ale za to dokonalá osôbka.

Ich syn.

Kým si Sergio odskočil na toaletu, Leyla odpísala Else, ktorá jej nechala niekoľko správ, že je v poriadku a že sa vráti za krátky čas. Položila mobilný telefón na malý okrúhly sklenený stolík vedľa a dívala akurát na to, ako jej muž vychádza z kúpeľne a smeruje k oknu.
Jemne potiahol za kľučku a roztvoril dokorán. Oprel sa o parapätnú dosku bokom a nadhodil: ,,Leyla, chcem, aby si sa sem s našim synom nasťahovala. Inak nebudem mať toľko vplyvu na vašu ochranu."
Vsával pritom čerstvý vzduch do nozdier.

Naraz sa Leyla dostala z nebies na zem. Ležala najprv s podloženou rukou pod hlavou, ale po tomto zmenila polohu. Sadla si naťahujúc na seba prikrývku z postele a pritiahla kolená k brušku. ,,Mám nechať starého otca samého a Elsu s Gracianom?"
,,Nech sem prídu aj oni."
,,Aby Graciano zistil...on je zdravotník."
,,A ja mafián?"
Mlčala.
,,Miluješ človeka, ako som ja a predsa sa za mňa hanbíš."
,,Nie," vstala a siahla po prvej veci ležiacej na zemi. Bolo to Sergiove polo. Navliekla ho na svoje nahé telo a po špičkách pricupitala k svojmu mužovi.
Oblapila z boku jeho mocný trup a pritlačila sa mu o hruď. Ústami smerovala k jeho krku a vrazila mu naň malý bozk.

Sergiovi sa spravilo lepšie.

,,Tak mi to vysvetli."
,,Vo vnútri máš dobré srdce! Ukázal si mi to mnohokrát. Ale to, čo robí mafia, to neschvaľujem. Ten večný boj o moc a zničenie protivníka. S tým už prestaňte."
,,Nedá sa," pritiahol si ju k sebe a pozeral von cez okno na pokojnú nočnú oblohu, ,,ale nemysli na to, neprežil som len tak nadarmo."

,,Vďaka Nicolovi."

Teraz Sergio spadol z oblakov.

,,Takže už ti je jasné, kým je? Žeby aj nad ním tvoj švagor Graciano prevracal oči a nielen to, dvíhal by sa mu žalúdok, lebo Nicolo urobil také isté veci, ako ja!"

Leyla nadvihla pohľad, aby sa zadívala do Sergiovi očí, kým to opisoval a zložila ich opäť, tiskajúc sa na svalnaté prsia svojho muža. Hladkajúc na nich tmavší upravený porast, šepla: ,,Nikdy by som to o ňom nepovedala. No nech si robí so svojím životom, čo chce. Mňa najviac zaujímaš ty. Milujem ťa napriek tomu, že si mi mnohokrát ublížil."
,,Ublížil...Znie to ako výčitka."
,,Lebo to je výčitka, to ako si sa ma zbavil, " oprela sa zadkom o parapätnú dosku, prekladajúc ruky cez hrudník, sa trochu sa zamračila, ,,na to máš, aké vysvetlenie."

Sergio klesol čelom na jej, šepkajúc: ,,Odpusť mi, nič sa vtedy nestalo. Poslúžila mi iba na to, aby si sa rozhodla ma opustiť."
,,Bol to ten najhorší nápad, aký si mal! Nikdy to viac nerob, inak urobím ti to isté!"

Kráska a zviera Where stories live. Discover now