,,Aj nekonečné more má svoje brehy, bezbrehá je len ľudská hlúposť." — Konfucius~~~
,,Pár veci ešte musíme doladiť," hovorila zo sna Leyla, kým si ju Sergio sledoval.
Naozaj budem mať dieťa? Vravel si zas on, ľahol na chrbát a pozeral do nemého bieleho stropu. Budem to musieť utajiť pred ľuďmi z vonku. Žiadne správy, nikto nemôže čo i len muknúť.
Opakoval si to celú noc, preto hneď ráno, keď vstal, nariadil mužom mlčať o všetkom, čoho sa dopočujú a uvidia v sídle Carla Rizzu a na manželku začal dávať ešte väčší pozor, než predtým. Tak ju opatroval, že dokonca ani zohnúť sa jej nedovolil.
Ak on nie je, už teraz dobrým otcom, i keď ešte nenarodeného dieťaťa, kto viac? Sergio si zaslúžil toto oslovenie právom. Mimoriadne sa snažil syn a i Carlo sa hrdil, že nevesta nosí pod srdcom dieťa, ktoré je z jeho vlastnej krvi. Týmto sa utužili ich vzájomné vzťahy. Nedovolil na ňu povedať ani slovko. Norah sa ozývala, ibaže on nechcel počúvať a bránil ju. Jej jedinej sa nepáčilo, že stála na boku a len sa prizerala šťastiu dvoch radujúcich sa rodín.
Ona - tá, ktorá porodila mafiánske zviera, nezaslúžila by si aspoň nejakú úctu?Zaslúžila by. Podľa nej samej - áno. Ale podľa ostatných - nie.
Veď už aj Fedderico ju začal vnímať inak. Dozvedel sa, že sa stretla osobne s Carlom a to mu veľmi vadilo.
Čo by nastalo, ak by zistil, že to ona stála za problémami, ktoré ich postretli v posledný rok? Určite by ju bez rozmyslu odvrhol! Nikto sa ňou avšak v tento zdanlivo pokojný čas, nechcel zaoberať a preto na seba chcela samozrejme upozorniť.Spoločná rodinná večera tentoraz v dome nevlastnej dcéry Elsy, kde bol pozvaný jej manžel, tam sa votrela a všetkých tým nesmierne prekvapila.
Predsa tam boli v nálade, akurát sa chystali sadnúť si a večerať spolu. Prekvapenie v Leylinych očiach, odetej v romantických kvietkovaných šatách na ramienka a upravenej priam anjelsky, spôsobilo náhlu zmenu nálady. Posadila sa za stoličku. To áno. Lenže hovoriac si v duchu: A ona tu zas čo robí? Nepáčilo sa jej to vôbec.Ale čo taká Elsa a jej manžel Gracio?
Mladšia vnučka Giussepeho De Larte netušila o ničom. Patrila medzi tých, ktorí nenachádzali žiadné pochybnosti a podozrenia. Únosy Leyly a vražda Celie, za všetkým bola ona! Túto skutočnosť netušila ani Leyla, ani Elsa. Myslela si, že nepriateľ Rizzovcov Matteo Bernardi sa chcel pomstiť a učinil to práve takto.
Ale po dlhom čase jednej z nich prišla na um otázka: Prečo by chcel Matteo ublížiť mojej matke, tej, ktorá nemala nič spoločné s rodinou De Larte? Zapozerala sa na svoju červenovlasú svokru a pocítila v srdci bolesť a nenávisť zároveň. Čosi jej šepkalo, že žena, v čiernom nohavicovom kostýme, sediaca na druhej strane, pekne prestretého stola, ma za lubom ozaj veľa.
Sergio si prisadol a hneď si všimol nervozitu u svojej nežnej ženy, ktorej myšlienky sa všemožne prelínali jedna cez druhú.
Napila sa z pomarančového džúsu a pošepkala mu, že po večeri neostávajú na spoločnú kávu, lebo ochádzajú hneď domov.
Sergio pochopil o čo jej ide a taktne prikývol, nepotreboval žiaden rozruch, teraz si prial iba svätý pokoj.A čo si človek praje, sa často nesplní!
Nuž, ak sa medzi ľuďmi, ktorí si rozumejú a majú radi, pripletie osoba zlá a závistlivá, nastanú vždy problémy...Večera sa niesla v duchu napätia. Nepríjemná atmosféra a vzduch navôkol sa dali doslova krájať. Počiatočné zazeranie sa vymenili všakovaké poznámky starej ježibaby.
Tie na seba nenechali dlho čakať. Veď zamiesť smeti pod koberec a tváriť sa svätuškársky, dokáže jedine bezočivec. Osoba ženského rodu, s menom Norah, sa po niekoľkých minútach, prihovorila svojej neveste so slovami: ,,Teraz, keď nosíš pod srdcom moje vnúča, budeš musieť na seba dávať pozor. Nepiť kávu a ani žiaden alkohol, ako som to robila ja pri svojich deťoch a potom sa už len modliť, aby sa jednému z nich nestal podobný údel, ako môjmu Tymothymu."
VOUS LISEZ
Kráska a zviera
ActionSyn mafiánskeho bossa sa zamiluje na život a na smrť! Odvažne dievča bude musieť bojovať za život svojej celej rodiny! ~~~ Stala pred vchodovými dverami a revala ako levica, ktorej roztrhali jej mláďa v zuboch iné divé zvery. ,,Vyjdi von a postáv...