Oznam! Kráska a Zviera 2

170 17 1
                                    


Moji milí čitatelia, týmto oznamom alebo akousi poznámkou, chcem poďakovať každej jednej osobe za podporu! Za komentáre, za hlasy a aj za kritiku k tomuto príbehu.
Každá kniha musí mať však svoj koniec. Priznám sa, oddiaľovala som ho statočne 😁 :D

No aby ste vedeli...Chcela som napísať príbeh - v ktorom by som pretvorila zlý charakter na dobrý, alebo aspoň pokiaľ možno na o čosi lepší, ako na začiatku. Z tej prvotnej myšlienky vznikol Sergio. ❤️

Bol tou najbúrlivejšou postavou zo všetkých postáv, ktoré som kedy napísala :D Joj, koľkokrát som si vravela, že ho idem zabiť! Ale potom som si uvedomila, že si zaslúži šancu na lepší život, napriek jeho negatívnym a iritujúcim vlastnostiam!

Leyla - zas zastávala úlohu podporovateľky a neustále milujúcej osoby, pre ktorú sa oplatí zmeniť a opustiť zle cesty, vedúce k zničeniu. Dokonale odrážala nevinnosť a neskúsenosť, preto bola zbraňou sama o sebe.

Kde je čierná, musí byť aj biela. Kde tma, tam aj svetlo! A kde Zviera, tam aj naša Kráska.

Carlo - pôvodne som ani neplánovala, ale vykľula sa z neho celkom podstatná postava...

Bernardi - šialenec, čo sa smial až mu tiekli slzy :D
Elsa - neurotička, ktorá tiež dokázala otvoriť ústa a pekne zdeptať, najmä Sergia
Norah - zla ježibaba hodená do vlastnej pece
Ďalej neschopný Federrico, zlatý a milý starý otec Giussepe atď.

No a aby som nezabudla, možno, že ste si všimli Nicola.
O ňom bude pokračovanie druhej časti!

Áno! Kráska a Zviera bude mať pokračovanie! ❤️😅
Jasne...okrem iného aj...
V druhej knihe sa dozviete, čo sa udialo s rodinou De Larte po smrti Carla, ale nahliadnete i do života Nicola, ktorý sa bude chcieť pomstiť za vyvraždenie jeho rodiny!

Tak dúfam, že sa tešíte! ❤️😎💕💕

Vaša Victoria Baldar!

Kráska a zviera Where stories live. Discover now