Čierná kabelka a kubánske cigary

523 33 4
                                    

~~~

,,Ak zamkneš dvere pred všetkými omylmi, zostane za nimi aj pravda." — Rabíndranáth Thákur

~~~

Leyla nakoniec nasadla do veľkého čierneho auta Sergia, lebo bola zvedavá na to, čo si o nej ten človek zistil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Leyla nakoniec nasadla do veľkého čierneho auta Sergia, lebo bola zvedavá na to, čo si o nej ten človek zistil.
Nemienila otáľať, ihneď sa priamo opýtala: ,,Čo všetko o mne vieš? Hovor!"
Sergio sa k jej priamočiarej otázke ale nevyjadril, neustále sledoval cestu pred sebou.

,,Prečo neodpovedáš?" Tvrdo sa na neho zamračila.

,,Dievča, zapni si svoj pás," vyslovil Sergio bez toho, aby sa na ňu pozrel.

,,Ako si zistil, kde bývam?" Padla ďalšia otázka z úst Leyli, na ktorú opäť nedostala žiadnu odpoveď.

,,Prečo neustále mlčíš?" povedala nakoniec, svojím nástojením však zistila, že jej ten človek nemieni odpovedať. Preložila ruky cez hruď a vzdala to. Bola stále nervóznejšia a nervóznejšia, úzkosť sa v nej stupňovala, predsa sedela v aute s mužom, od ktorého nevedela, čo čakať. Nakoniec sa sama presvedčila o pravdivosti Sergiovych slov. Na tele jej vtedy naskočila husia koža a prešiel ňou chladný mrazivý vzduch.
Auto zastavilo pred malým bytom, ktorý si najímala so svojou sestrou v chudobnejšej štvrti na okraji Palerma.
Vystúpila bez slov a tentoraz ona vystriedala Sergia v mlčaní, všetká odvaha sa z nej v tej minúte vytratila.
Sergio ostal sedieť v aute vzpriamene a sledoval každý jediný pohyb dievčaťa, ktoré vysielalo na všetky svetové strany strach z nepoznaného. Jeho ostré a skúmavé
zeleno-hnedé oči to zaregistrovali a v tomto prípade sa mu vôbec nepáčilo. Sám vtedy ešte netušil prečo máva podobné protichodné  pocity.

Leyla pridala na kroku a stratila sa v priebehu sekundy za plechovou bráničkou.

Chlap sediaci v aute už takmer dupol na plyn, avšak všimol si malú kabelku na vedľajšom sedadle. Leyla si ju tam rozpačito zabudla. Nemyslela na nič, keď z jeho čierneho vozidla doslova vybehla.
Sergio vzal kabelku, keď opäť zaparkoval svoje mafiánsky pôsobiace auto na kraji chodníka, hneď pred malou bráničkou, a potom následne pootvoril. Vydala hrdzavý zvuk, ktorý spôsobuje niektorým ľuďom škaredú citlivosť v zuboch, čím upozornila, že niekto prechádza.

Muž v strednom veku akurát zamykal dvere panelového staršieho apartmánu. Podľa Sergiovho tušenia tam mohlo bývať možno aj dvadsať rodín, preto sa k nemu ozval: ,,Zdravím. Hľadám Synthiu Mori."

Dotyčný si ho najprv poriadne prezrel. Tiež mal čudný pocit z človeka oblečeného iba v čiernom, nielen s drsným vzhľadom ale aj pohľadom, o to viac, keď rozmýšľal nad zadanou otázkou.

,,Synthiu Mori?" zazrel na neho udivene.

,,Áno. Synthiu Mori." Sergio v nevedomosti zopakoval falošné meno zamestnankyne, ktorú pred nedávnom prijali do práce v sídle, kde býval so svojimi rodičmi.

Kráska a zviera Where stories live. Discover now