~~~
,,Priateľ je človek, ktorý pozná melódiu tvojho srdca, a predspieva ti ju v tedy, keď ju zabudneš." — Albert Einstein
~~~
Hlavou ponorenou vo vode, naplnenej v umývadle, sa mafiánske zviera doslova mučilo. Vnorilo ju, vynorilo a potom znova a zas a zas to isté zopakovalo. Triaslo sa od vnútornej bolesti a keďže nechcelo cítiť, nestačilo mu to, preto, Sergio vytiahol hlavu a opäť ponoril a vtedy strácal dych, ale on chcel prestať žiť, prestať cítiť, ešte viac sa teda zaprel, aby vydržal a stratil nakoniec vedomie.
Bublinky sa postupne strácali, vzduch unikal a a pred očami sa mu už zahmlievalo. Už sa nemusel zapierať a vyvíjať silu, aby prinútil svoje telo neodolať, lenže do kúpeľne vbehla Leyla a prekazila mu všetko. Tušila čosi podobné, lebo na neho dlho volala a búchala o dvere, no nijak ten ich Sergio nechcel otvoriť.
Zalarmovala ochranku a tá rozbila dvere.
Vtedy našla muža, za ktorého sa vydala, do pól pása nahého, nahýňať sa nad umývadlom a s hlavou vo vode.
,,Ubližuješ si!" vykríkla na neho a nadvihla ho. Sergio sa horko ťažko narovnal a konečne sa zhlboka nadýchol.
Kyslík znova prúdil jeho pľúcami, mozog sa napĺňal krvou a čierno pred očami sa strácalo.
Hlavu ale nedokázal nadvihnúť. Sklonenú ju udržiaval priam kŕčovito, akoby ho pohľad, ktorý by smeroval rovno do zrkadla, na samého seba, bolel.
Z mokrých vlasov mu voda tiekla pozdĺž hlavy, cez čelo, nadol až k hrudi. Triaška ho čoraz viac ovládala, preto si Leyla vypýtala od chlapov osušku.
,,Sergio," hovorila, no on neodpovedal.Mlčal so strápenou tvárou, na ktorej sa slzy zmiešali s obyčajnou čírou vodou, preto na nej neboli bádať, keby nie jeho zdrvujúceho pohľadu, plného nefalšovaného žiaľu, nespoznal by to nikto.
Zopakovala meno manžela a chcela ho objať, lenže on sa odtiahol a preto ostala po jeho strane. Zboku sa na neho dívala a jeden muž z ochranky jej podal uterák. Utrela mu rameno, ale mafiánske zviera hneď zvýsklo: ,,Zmiznite, okamžite!" Zazrel pri tom na chlapov, no podskočila mladá kráska.Na pokyn svojej prikyvujúcej panej teda vyšli obaja a on s ňou ostal v kúpelní sám, vnímajúc, ako sa k nemu prihovára: ,,Ja viem, že to veľmi bolí."
Odmietol ju hneď na to: ,,Leyla, mlč, nehovor, nechcem nič počuť."
,,Sergio, ja..." prestala hovoriť, keď sa na ňu na milisekundu pozrel a potom sa zaprel o skrinku na umývadle, ťažko vzdychajúc sa zhlboka nadýchol a urobil to ešte veľakrát, lebo, i keď sa pre ňou pokúšal upokojiť a povedať čosi, nedalo sa.
Slová zanikli pri prvom pohybe jazykom, preto potriasol hlavou a hlboko zavzlykal.
Silný a mocný mafián sa stratil a ostal pred ňou stáť iba obyčajný Sergio, s citmi ako každý iný človek!
Leyla ho nikdy predtým takého nevidela. Mrzelo ju to a bolelo tiež, predsa vždy v skrytosti tužila, aby ju Fedderico mal rád, aspoň z malej časti tak, ako jeho.A mal! Ibaže teraz neexistuje.
Zomrel.No viac smutku a nešťastia pocitoval nevlastný syn Fedderica De Larte. Čo bolo asi aj pochopiteľné, lebo ho vychoval.
Týral sa slovami: Na koho sa obrátim? Komu poviem otec? Už nemám nikoho...nikoho.
YOU ARE READING
Kráska a zviera
ActionSyn mafiánskeho bossa sa zamiluje na život a na smrť! Odvažne dievča bude musieť bojovať za život svojej celej rodiny! ~~~ Stala pred vchodovými dverami a revala ako levica, ktorej roztrhali jej mláďa v zuboch iné divé zvery. ,,Vyjdi von a postáv...