,,Západy slnka sú dôkazom, že bez ohľadu na to, čo sa stane, každý deň môže skončiť nádherne." — Kristen Butler~~~
Bolo deväť hodín. Večera už dávno prebehla.
Carlo popíjal zo svojej drahej a kvalitnej whiskey, vo svojom obľúbenom pohodlnom kresle. Sledoval politické dianie v Taliansku a z času na čas mrmlal popod nos, akí sú všetci neschopní. Keď ukázali na obrazovke jeho veľkej plazmy, človeka, ktorého neznášal, vypol ju a ovládač zľahka hodil na stolík, hneď vedľa fľaše s jantárovým nápojom.Vyzliekol si čierné sako, ktoré pozvoľne nechal na kraji kresla a načiahol sa po skleničke s alkoholom.
Držal ju v pravici, kým ticho prepočítaval rôzne veci ich rodiny a nakoniec prišiel na to, že sa nemá prečo čertiť.
Spokojne sa oprel a malý dúšok výbornej tekutiny prehltol nadol hrdlom.
Všetko ide ako po masle. Prikývol si. Dnes ma nič nerozhodí.
A veru že, i keď došiel jeho syn sa to nestalo. Nestratil vyrovnanú náladu.
Sergio kráčal priamo do haly, tam ho našiel samého.
Posadil sa oproti nemu a nalial si. Pričom penil ako besný. Hodil do seba pohárik a kým išiel otvoriť ústa, Carlo si všimol stopy po krvi na jeho hánkach, preto sa ho s veľkým kľudom v hlase, opýtal: ,,Koho si zmlátil?"
,,Tvojho Nicola!" sykol a až mu naskočili žili na krku.
,,Ty si sa zbláznil. Načisto zbláznil." Pokrútil hlavou.
,,Nezbláznil! On si to zaslúžil!" Sledujúc svojho pokojného otca, mal Sergio chuť ešte viac kričať.
On si z toho nič nerobí. Preto vstal a prešiel sa k vitríne, kde boli vystavené Carlove drahé výstavné starožitnosti.,,Robí všetko, čo chceme. A zmizni odtiaľ! Tie kusy, ktoré máš chuť rozbiť, ma stali majetok!" Iba trochu pritvrdil v tóne hlasu, nalial si a usmial sa na neho.
YOU ARE READING
Kráska a zviera
ActionSyn mafiánskeho bossa sa zamiluje na život a na smrť! Odvažne dievča bude musieť bojovať za život svojej celej rodiny! ~~~ Stala pred vchodovými dverami a revala ako levica, ktorej roztrhali jej mláďa v zuboch iné divé zvery. ,,Vyjdi von a postáv...