⚌⚌⚌⚌⚌⚌⚌⚌⚌⚌⚌⚌⚌⚌
Sweet Chaos
⚌⚌⚌⚌⚌⚌⚌⚌⚌⚌⚌⚌⚌⚌
Stay┃ATEEZAssalammualaikum dan hai 💃🏻
Nah second update untuk harini sempena 4K dan 24K 🥳Terima kasih semua sebab dah banyak membantu Yayan dan buat Yayan tak putus asa nak habiskan fanfic ni, sekarang just tinggal beberapa chapter saja sebelum ending 😭💗
Aku rasa chapter kalini comel 🥺 since dah lama takda scene diorang berlapan usik each other 😌💗
Selamat membaca! 🦭
══❍ ❀ ❍══
" Yeolreum-ah. "
Jongho menguatkan laungannya, begitu juga dengan kelajuan lariannya yang ditingkatkan untuk mengejar langkah Yeolreum.
Usahanya berjaya apabila dia sempat menyambar tangan si gadis. Nafas mengah dihelakannya kasar.
Laju benar gadis itu berlari.
" Yeolreum-ah. Pandang saya ni. " Mintanya.
Wajah gadis itu dipegang dan cuba ditolehkan daripada memandang abangnya yang masih tidak menyedari mereka yang berada di hadapan pintu kedai itu.
" Sabarkan diri awak tu dulu. Jangan buat kecoh macam ni, kita dekat publik. " Pesan Jongho.
" Buat kecoh? Kalau abang awak tu tahu girlfriend dia akan melenting bila tengok dia dengan perempuan tu, maksudnya dia tak sepatutnya ada dengan perempuan tu. Betul tak apa yang saya cakap? " Bidas Yeolreum
Wajah Jongho dipandang tajam. Marah akan lelaki itu yang cuba menghentikan dirinya.
" Ya, saya tahu tu. Tapi macam mana kalau hubungan diorang tak macam yang awak sangkakan? Saya tahu Hwa hyung jarang berjumpa dengan perempuan tetapi tu tak bermaksud dia takkan berjumpa dengan perempuan bila masuk urusan kerja. "
Jongho mencuba lagi untuk menghilangkan kemarahan gadis itu. Tapi sayang, itu membuatkan dia lebih marah.
" Lepaskan tangan saya, Jongho. " Arah Yeolreum dengan suara mendatar.
Dia benar - benar tidak puas hati apabila datang perkara berkaitan teman lelakinya dan Baek Yeeun ini.
Kepalanya sekali lagi menoleh memandang lelaki itu dan menjegil ke arahnya.
" Lepaskan tangan saya atau saya akan mula buat perangai depan ni. Bukan hyung awak je yang akan dapat malu tapi awak sekali akan dapat malu. "
Ugutan itu berhasil apabila Jongho perlahan - lahan melepaskan tangannya. Gadis itu sememangnya bukan dirinya apabila marah.
YOU ARE READING
𒆜 𓊈박성화𓊉 𐪟 BOYFRIEND MATERIAL ⩩
Fanfiction[ current status ; complete! ] Park Seonghwa ft. Han Yeolreum. Dia mahu gadis itu bahagia dan dia mahu orang yang membuat gadis itu bahagia adalah dirinya sendiri. ⚠️ mengandungi typo dan bahasa yang macam minta penampar online. ― ' no copycat zone...