Part - 75{Zawgyi☆☆}

76 3 0
                                    

ဤ​ေန႔မွာ ေနလုံးႀကီးက ပုန္းကြယ္​ေနသ​ေယာင္...
အလင္းတန္းတို႔က ေမွးမွိန္လွ်က္....။

လင္းေရာင္ခ​လဲ​ေလ်ာင္း​ေနသည့္ လူနာတင္ ကုတင္ေဘးတြင္...ဦးသူရိန္ခ ဝမ္းနည္းစြာ ထိုင္​ေနသည္...။
ျဖဴ​ေဖ်ာ့​ေဖ်ာ့ျဖင့္ သားငယ္ကိုၾကည့္ကာ မ်က္ရည္ဝဲစြာျဖင့္......

"သားရယ္...ဘာလို႔ ေဖ​ေဖ့တို႔ကို ဥကၡာျပဳရက္တာလဲ...ေဖ​ေဖ့ဘဝက သားငယ္​ေလးမ႐ွိရင္ ျပည့္စုံမွာမဟုတ္ဘူး​ေလကြာ...အခုၾကည့္..ျပည့္စုံ​ေနတဲ့ဘဝႀကီးကို စြန္႔ၿပီး ဘာမဟုတ္တဲ့​ေကာင္​ေၾကာင့္ ဒုကၡ​ေတြခံ​ေနရတယ္မလား...သား​ေမ​ေမသာ႐ွိရင္ ဘယ္​ေလာက္​ေတာင္ ရင္နာလိုက္မလဲ...
ေတာ္ၿပီ..သားကို ထပ္ၿပီး​ေတာ့ လက္မလႊတ္ႏိုင္​ေတာ့ဘူး...ထြက္သြားခြင့္မ​ေပးေတာ့ဘူး...သားလိုခ်င္တာအကုန္ျဖစ္​ေအာင္လုပ္​ေပးမယ္..အဲ့ဒီ​ေကာင္ကို​ေတာင္ ေမ့သြားတဲ့အထိ...ေဖ​ေဖတို႔ သားကို ေပ်ာ္​ေအာင္ထားမယ္...."

လင္း​ေရာင္ခ၏နဖူး​ေလးကို နမ္းလိုက္ၿပီး...ဦးသူရိန္ခ ျပဳံးၾကည့္​ေနသည္....။
ထိုျမင္ကြင္းကို အခန္းအျပင္မွ ၾကည့္​ေနသည့္ ဟန္ဇင္ခက ေက်နပ္စြာျပဳံးရင္း....

"စိတ္ခ်ပါ​ေဖ​ေဖ...ကြၽန္​ေတာ္တို႔မိသားစုထဲက​ေရာ ေဖ​ေဖ့ရင္ခြင္ထဲက​ေန​ေရာ..ဘယ္သူမွထြက္မသြား​ေတာ့ပါဘူး..."

××××××××××××××××××××××××××

ေဆး႐ုံထဲတြင္ လိုအပ္သည့္ ေဆးပစၥည္း​ေတြ ေျပး​ေျပးဝယ္​ေနရသည္က ေကာင္းခန္႔ႏိုင္ႏွင့္​ေက်ာ္သူရ...။
ေက်ာ္သူရလည္း သူ႕ဂ်ဴတီခ်ိန္မဟုတ္သည့္အတြက္...ေဘးက​ေနသာ ဂ႐ုစိုက္​ေပးရသည္...။

"အစ္ကို...အစ္ကို...အစ္ကို..."

ေဘးက​ေန မနားတမ္း​ေခၚ​ေနသည့္ ေကာင္းခန္႔ႏိုင္​ေၾကာင့္ ေက်ာ္သူရ လမ္း​ေလွ်ာက္​ေနတာကို ရပ္လိုက္ၿပီး...

"ဘာလဲ ေကာင္းရယ္...မင္းကလည္း လူတစ္​ေယာက္လုံး​​ေ႐ွ႕မွာ႐ွိ​ေနတာ​ေတာင္ ဘာလို႔​ေခၚ​ေနတာလဲ... "

"ဟာ...မတူဘူးဗ်...ဘယ္အခ်ိန္မွာ ဘာျဖစ္မလဲဆိုတာ ေျပာမရဘူး...အခုပဲၾကည့္ ကစ္နဲ႔ထက္​ေကာင္းယံနဲ႔​ေဝးၿပီ..အစ္ကိုဟန္ဇင္ခနဲ႔မ​ေသာ္တာ..အဲ..ဟုတ္ပါဘူး..ကိုဘုန္း​ေန​ေသာ္...ၿပီး​ေတာ့ အစ္ကိုလတ္နဲ႔မမျခယ္က​ေရာ ဘယ္လိုလာဦးမလဲမသိ..."

⚠BECAUSE...⁉   {U+Z} (Completed)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz