⚠BECAUSE...⁉
ၾကမ္းတမ္းတဲ့ေလေပြေတြ တိုက္ခတ္ၿပီးေတာ့.....ႏူးညံ့တဲ့ေလေျပေလး ဝင္လာတတ္တယ္....။ထိုေလေျပေလးကေရာ ဘယ္ေလာက္ထိ ေအးျမေစမွာလဲ...၊ေအးခ်မ္းမႈေတြ ဘယ္ေလာက္ထိ ေဆာင္ယူလာႏိုင္မွာလဲ....။အရာရာတိုင္းက မတည္ျမဲေပမဲ့....အဲ့ဒီမတည္ျမဲတာေလးေတြကပဲ သဘာဝရဲ႕အလွတစ္ခုျဖစ္ေနတယ္.....................။
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
ခရီးသြားေတြျဖင့္ စည္ကားေနတဲ့....ေလဆိပ္တစ္ေနရာ.......၊အသြားအျပန္ ေလယာဥ္ေတြလဲ ပ်ံသန္းသည္ကပ်ံသန္း ဆင္းသက္သည္က ဆင္းသက္ျဖင့္....ျမင္ကြင္းေလးက တစ္မ်ိဳး ၾကည့္ေကာင္းေနသည္.....။ေလယာဥ္သံဆူညံညံေတြၾကားထဲမွာ ႏႈတ္ဆက္ ခြဲခြာရင္း အလြမ္းသယ္ေနသည့္လူေတြႏွင့္...ျပန္လည္ေတြ႔ဆံုရင္း ၾကည္ႏူးေနၾကသည့္ လူေတြ......။ထို လူေတြထဲမွ ျပန္လည္ဆံုေတြ႔ဖို႔အတြက္ ဆိုက္ေရာက္လာေတာ့မည့္ ေလယာဥ္တစ္စင္းကို ေစာင့္ေမ်ွာ္ေနသည့္ လူတစ္ေယာက္ကေတာ့..............
ေက်ာ္သက္ဦး ပင္ျဖစ္သည္.....။ထိုင္ခံုတစ္ေနရာမွာ ထိုင္ေနရင္း....ေလယာဥ္ကြင္းျကီးအား ေဝ့ဝိုက္ျကည့္ေနကာ.....သူေတြးေနသည္ကေတာ့.................."ဟူး......အခ်ိန္ေတြေျပာင္းပဲသြားေပမဲ့.... ဒီေနရာကေတာ့ အရင္အတိုင္းလိုပဲ....။ခြဲခြာသူေတြ၊ႏႈတ္ဆက္သူေတြ၊ျပန္ေတြ႔ၾကသူေတြနဲ႔.......ဒီေနရာေလးကို ဆံုဆည္းရာ လို့ပဲ ေခၚခ်င္ေတာ့တယ္........။တစ္ခ်ိန္က ဒီေနရာကို ဝမ္းနည္းမႈေတြနဲ႔အတူ လူတစ္ခ်ိဳ ့ကို ခြဲခြာဖို႔ ေရာက္ခဲ့ဖူးတယ္....၊ ဒါေပမဲ့....10ႏွစ္ဆိုတဲ့ အခ်ိန္ၾကာသြားၿပီးေနာက္....က်ဳပ္ဒီေနရာကို ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြနဲ့အတူ လူတစ္ခ်ိဳ႕ကို ေတြ႔ဆံုဖို႔အတြက္ ေရာက္လာရၿပီေလ......."
ေလဆိပ္သို႔ ဆိုက္ေရာက္လာတဲ့ေလယာဥ္တစ္စင္းေပၚမွ luggage ကိုယ္ဆီျဖင့္ ဆင္းလာၾကတဲ့....ေကာင္ေလးသံုးေယာက္.........၊စတိုင္ေဘာင္းဘီအျဖဴ ႏွင့္႐ွပ္အျဖဴ ကိုတြဲဖက္ထားၿပီး...အေပၚမွလဲ ၾကယ္သီးမတပ္ထားေသာ အျဖဴ ေရာင္လက္႐ွည္ ေလးက ေလတိုက္တိုင္းလြင့္လ်ွက္....မႏုမရင့္ အဝါေရာင္ ဆံပင္ေလးေတြက နဖူးထက္မွာဝဲေနတဲ့...အသက္ 17,18အရြယ္ ျဖဴ စြတ္စြတ္ေကာင္ေလး...luggage ကိုဆြဲကိုင္ၿပီး ေလ်ွာက္လာတဲ့ပံုစံေလးက အိေႃႏၵ႐ွိလွသည္..........။ထိုေကာင္ေလး၏ ဘယ္ဘက္ေနရာတြင္.....မီးခိုးေရာင္ ေဘာင္းဘီကို ဆင္စြယ္ေရာင္ အက်ႌအက်ပ္ႏွင့္ တြဲဖက္ၿပီး...အေပၚမွ အနက္ေရာင္လက္ရွည္ coat ကိုဝတ္ဆင္လ်ွက္....ေရႊဝါေရာင္ ဆံႏြယ္ေတြက နဖူးထက္သို႔က်သည္ကက်..၊ေထာင္သည္ကေထာင္ႏွင့္....အသက္20 ေက်ာ္အရြယ္ ျဖဴ ေဖြးေဖြး ေကာင္ေလးကလဲ...style က်က် ေလ်ွာက္လွမ္းလ်ွက္......။ညာဘက္ေနရာမွာေတာ့.....အနက္ေရာင္ style ေဘာင္းဘီႏွင့္..အျပာရင့္ေရာင္ shirtလက္ရွည္ကိုဝတ္ဆင္ၿပီး....လက္တစ္ဖက္မွာ language ကိုဆြဲ...တစ္ဖက္မွာ coat အမဲေရာင္ကို ပိုက္ထားတဲ့....နက္ေမွာင္တဲ့ဆံပင္..၊႐ွည္လ်ားတဲ့အရပ္နဲ႔.....စမက္က်လြန္းစြာ လမ္းေလ်ွာက္လာသည္......။ထိုသူတို႔ကို အံျသစြာ ေငးၾကည့္ေနသူက...ေက်ာ္သက္ဦး သာ..........
ESTÁS LEYENDO
⚠BECAUSE...⁉ {U+Z} (Completed)
Romanceဘာကြောင့်ချစ်မိသွားသလဲ..... ဘာကြောင့်စွဲလမ်းမိသွားသလဲ..... မာနတွေ..အမုန်းတွေကရော..ဘယ်ကိုရောက်သွားသလဲ... အဘယ်ကြောင့်ဆိုသော်.............