Part-36💖🌟💖🌟

618 28 14
                                    

ေလာကတစ္ခြင္ အလင္းေပးေတာ့မည့္ ေနမင္းႀကီးကေတာ့...စတင္ထြက္ေပၚေနသည္...။ေျမျပင္ထက္သို႔မက်ေရာက္ေသးသည့္အလင္းတန္းတို႔ကေတာ့...ေကာင္းကင္ထက္တြင္ အနည္းငယ္ျဖာလ်ွက္...။အခ်ိန္အားျဖင့္ နံနက္6နာရီျဖစ္သည္...။ဟန္ဇင္ခ...ဝင္ေရာက္လာေသာ..အသိစိတ္အနည္းငယ္အားစုစည္းရင္း...မပြင့္ေသးတဲ့မ်က္လံုးတစ္စံုမွျမင္ေနရသည္က...မင္းရဲမာန္၏ ပံုရိပ္ေတြ.....

"မထိနဲ႔...ငါ့ကိုမထိနဲ႔!...မထိနဲ႔!!.."

အိပ္မက္ဆိုးသဖြယ္ ေျခာက္လွန္႔လာတဲ့ပံုရိပ္ေၾကာင့္...ဟန္ဇင္ခ ထိန္႔လန္႔စြာေအာ္ဟစ္ရင္း...ႏိုးလာသည္...။ေဘးနားကေနေခၚေနတဲ့ ေနမင္းခ၏ အသံကိုေတာင္သတိမျပဳမိ....

"ကိုႀကီး...ကိုႀကီးအဆင္ေျပလား...ေရာ့ ေရေသာက္လိုက္..."

ဟန္ဇင္ခ အျဖစ္အပ်က္တို႔အားျပန္ေတြးရင္း...ေဒါသထြက္ေနေသာစိတ္တို႔ကိုထိန္းခ်ဳပ္ကာ...ေနမင္းခ လွမ္းေပးသည့္ေရအား...တစ္ငံုေသာက္လိုက္သည္.....

"ကိုႀကီး...ဘာမွမျဖစ္ပါဘူးေနာ္..."

ဟန္ဇင္ခ...ေနမင္းခကိုလွည့္ၾကည့္ရင္း...အခန္းထဲအားေဝ့ဝိုက္ၾကည့္လိုက္ေတာ့...အိမ္ကိုျပန္ေရာက္ေနမွန္းသိလိုက္သည္.....

"ေတာက္!!...မ်ိဳးမစစ္ေကာင္...ေအာက္တန္းက်တဲ့နည္းလမ္းနဲ႔ငါ့ကိုဒုကၡေပးရဲတယ္....ေခြးေကာင္...ငါလံုးဝမေက်နပ္ဘူး..."

"ကြၽန္ေတာ္လဲ အဲ့ေကာင္ကိုလုပ္ခ်င္ေနတာ...ညထဲကသိသိခ်င္း..တစ္ခါထဲလိုက္လုပ္မလို႔...ေသာ္တာတားလိုက္လို႔ေပါ့...မဟုတ္ရင္ ဒီမနက္ ကိုႀကီးေ႐ွ႕မွာ အဲ့ေကာင္ဒူးေထာက္ေနရမွာ...."

ေနမင္းခဆီမွ ေသာ္တာ...ဆိုေသာစကားလံုးေၾကာင့္...ဟန္ဇင္ခ တစ္ခုခုအားသတိရသြားဟန္ျဖင့္.....

"ဟမ္...ေသာ္..ေသာ္တာ..ဘယ္မွာလဲ.."

"ေၾသာ္...သူ႔အိမ္မွာေနမွာေပါ့..."

"က်စ္...ငါေမးတာ...ညက..သူ..သူ..ဘာျဖစ္သြားေသးလဲ..."

ေနမင္းခ စိတ္မ႐ွည္စြာျဖင့္...ျခံဳထားတဲ့ေစာင္အား...ဆြဲဖယ္လိုက္ရင္း...သက္ျပင္းခ်လိုက္သည္.....

⚠BECAUSE...⁉   {U+Z} (Completed)Место, где живут истории. Откройте их для себя