Part-34💖🌟💖🌟

508 28 9
                                    


    ခန္းမအတြင္း႐ွိ စံုတြဲတို႔ေတာ့...မၾကာခင္စတင္ေတာ့မည့္ကပြဲအတြက္ အဆင္သင့္ျဖစ္ေနၾကသည္.......

"အာ..ျခယ္..နင္ကမွာလား..."

"ဟင့္အင္း.."

ဇြဲသီဟ ၏ အေမးအား...လေရာင္ျခယ္ ေခါင္းခါရင္း ျပန္ေျဖလိုက္သည္....

"ဘာဟင့္အင္းလဲ..နင္အကဒီေလာက္ေတာ္တာ..ဘာလို႔မကရမွာလဲ..နင္နဲ႔ကဖို႔လူမ႐ွိလို႔လား..မပူနဲ႔...အာ...ကိုေနမင္းခ..."

ေျပာေျပာဆိုဆိုပင္..တစ္ဖက္မွာ ေကာင္မေလးတစ္သိုက္ႏွင့္ရပ္ေနေသာ ေနမင္းခ အား လွမ္းေခၚလိုက္သည္.....

"ဘာေျပာမလို႔လဲညီ..."

"ဒါ ကြၽန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း လေရာင္ျခယ္ေလ..အစ္ကိုလဲ partnerမပါဘူးမို႔လား...အဟဲ..ကြၽန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းနဲ႔အတူတူကပါလား...."

ေနမင္းခ မဲ့ျပံဳးတစ္ခု ျဖင့္..လေရာင္ျခယ္ အား ေျခဆံုးေခါင္းဆံုးၾကည့္လိုက္ရင္း.....

"အဟက္...ကိုယ္နဲ႔ကဖို႔အတြက္..တစ္ျခားနတ္မိမယ္ေလးေတြကလဲ ေစာင့္ေနတာဆိုေတာ့....အင္းေလ..ထားပါေတာ့ ညီ ကေစခ်င္ရင္ ကုိယ္ ကေပးရမွာေပါ့...ဟုတ္တယ္မလား လေရာင္ျခယ္..."

အထက္စီးဆန္စြာ..ေမာက္မာေသာအၾကည့္ေတြျဖင့္...ခပ္ေထ့ေထ့ေျပာေနေသာ ေနမင္းခ အား...လေရာင္ျခယ္ ကေတာ့ ၿငိမ္ခံေနမည္မဟုတ္...။လက္ကိုပိုက္လိုက္ရင္း..ေနမင္းခ အား ခပ္ေထ့ေထ့ျပန္ၾကည့္ကာ......

"အဟင္း..sorry ပါဇြဲ...ငါသူနဲ႔ကဖို႔ လံုးဝမျဖစ္ႏိုင္ဘူး....၊ကိုေနမင္းခ..sorryေနာ္...႐ွင္ကမ္းလွမ္းတာကိုကြၽန္မ ျငင္းတယ္..."

ေျပာၿပီး လွည့္ထြက္သြားေသာ လေရာင္ျခယ္ ကို ၾကည့္ရင္း...ေနမင္းခ မ်က္ခံုးတို႔ တြန္႔ေကြးသြားသည္...။ေဒါသေတြျဖင့္ ခံျပင္းေနမည့္...ညီျဖစ္သူ၏စိတ္ကိုသိ၍...ဟန္ဇင္ခ သက္ျပင္းခ်လိုက္ရင္း...ေနမင္းခ ၏ ပခံုးေပၚလက္တင္ကာ....

"Easy  boy....ငါကေတာ့ေလ...မင္းကိုျငင္းလိုက္တဲ့မိန္းကေလးကို ပထမဆံုးျမင္ဖူးတာပဲ...ဟားဟား..."

"ဟား..ေလွာင္တယ္လားကိုႀကီး..ၾကည့္ေနလိုက္ပါ..သူကြၽန္ေတာ္နဲ႔ပဲ ကေစရမယ္...၊ဒါနဲ႔...ဟိုမွာေသာ္တာ..လာကုိႀကီး...ကိုႀကီးအလွည့္ပဲ..."

⚠BECAUSE...⁉   {U+Z} (Completed)Where stories live. Discover now