Kdyby Peter věděl, co táta řekl po boji. Ranilo mě to a byla jsem mu ochotná odpustit za omyl se Stevem, ale nejsem schopná mu odpustit ta slova.
,, Za co to bylo?" Zeptal se Peter překvapeně. Nevím jestli to bylo šťastně nebo ne, ale moc jsem to neřešila. Teď už mi nic neublíží víc.
,, Já nevím. Možná protože tu můžu zůstat a že mi pomáháš" odpověděla jsem a začala se strochu červenat.
,, Tím pádem, je to snad nejlepší poděkování" odpověděl a vypadalo to, jakoby zapomněl na předchozí školní polibek.Když jsme na sebe jen s úsměvem koukali, začal mi zvonit telefon jako šílený. Zvedla jsem se od Petera a vzala telefon do ruky. Byl to táta a já nevěděla jestli to zvednout nebo ne.
,, Kdo to je?" Přiběhl za mnou Peter
,, Táta" vydechla jsem a podívala se na něj
,, Zvedni to" pobídl mě a nadzvedl obočí. Já se hluboce nadechla a zmáčkla v tu chvíli to děsivé tlačítko.
,, Ano?" Řekla jsem nevinným tónem
,, Kathrine Natasho Stárková! Zřejmě si neuvědomuješ v jakém si průšvihu! Viděla jsi média" začal táta křičet do telefonu
,, Tony notak. Je to ještě dítě!" Křičela na něj Peper z dálky.
,, Když dokáže bojovat proti vlastnímu otci a matce, řekl bych že už ne!" Odsekl ji chladně
,, Můžeš se uklidnit! Moc dobře vím jak velký je to problém" řekla jsem a otočila se na Petera
,, Skvělé!" Odpověděl sarkasticky
,, Protože máš hodinu na to, aby si nakráčela zpátky ke mě. Musíš si s někým promluvit, když tu není tvá matka" řekl a položil to,, Jak moc velký máš problém?" Zeptal se Peter jakoby to byla jeho vina.
,, Velký, hlavně když to ví média" odpověděla jsem a zase se hluboce nadechla
,, Musím domů. Táta zuří a mamka tam není" dodala jsem a rychle si začala házet věci do tašky
,, Chceš nějak pomoct?" Zeptal se v té rychlosti
,, V případě že nepřežiju, chci aby mi na pohřbu hrál American Pie a Back in Black" odpověděla jsem, dala mu rychle pusu na tvář a běžela dolů k autu.
Ani jsem si nevšimla žádné jeho reakce.....Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení
ČTEŠ
Why Always Me
Fanfictionjmenuju se Kathrine Natasha Stark, ale nikdo neví že jsem Tonyho dcera, chodím na Midtown School of Science and Technology. A čirou náhodou nejsem jako normální dívky mého věku. 2.2 2022 1 🥇 #marvel 1 🥇 # scarlettwitch 26.1 2022 1 🥇 #avengers 1 �...