Nevím proč, ale když jsem tak stála v pokoji a rozhlížela se okolo, rozhodně tu nebylo uklizeno. Postel nebyla ustlaná, šatník byl rozházený a školní věci se válely po zemi. Včera vůbec nebyl čas na všímání takových věcí a tak jsem se rozhodla že to uklidím. Přece jenom mám byt sama pro sebe a alespoň udělám něco dobrého.
Ustlala jsem postel a srovnala roletu na okně, protože jí Peter každou chvíli ničí nekonečným vylézáním a zalézáním.
Následně jsem do skříně znovu složila vykukující trika a skříň konečně normálně zavřela.
Uklidit podlahu mi ale trvalo déle.
Jenom posbírat všechny věci mi trvalo asi půl hodinu.
Když jsem konečně začala třídit školní předměty, šíleně mě začala bolet hlava.
Takovou bolest jsem ještě nikdy necítila a tak jsem všechny věci které jsem měla v ruce pustila zpátky na zem.Měla jsem totiž vizi
Peter se dostal na nějakou loď. Byla pro turisty takže nějaký trajekt.
Bojoval dole u aut s nějakýma chlapama.
Ti byli starší a nevypadalo to jakože jsou tu aby si povídali.V tu chvíli vize přestala a já se vrátila do normálu.
Rychle jsem dýchala a byla jsem dezorientovaná. Skoro jsem nevěděla kde to jsem a ani jestli to co jsem viděla byla pravda.
Na tom mi ale vůbec nezáleží, musím najít Petera.
............................................................................Díky té lodi jsem věděla kde se to všechno odehrává pokud je to pravda.
Na to místo jsem chodívala s tátou když jsem bývala menší a tak málo po něm.
Měla jsem na sobě svůj oblek. Ten který mi pro takové situace vytvořil táta a pomocí čipu v Peterově obleku jsem se snažila najít jeho přesnou polohu.
To ale nebylo třeba. Trajekt se mezi mýma očima začal půlit. Až na břeh byl slyšet křik turistů jak na vodě tak na souši.Z té dálky jsem ale zahlédla malou červenou postavu, která spojuje trámy lodě pomocí pavučin. Není možné čekat někoho jiného než Petera.
Docela mu to šlo a vypadalo to, že je zachránil. Lidi totiž volali jeho hrdinskou přezdívku
,, Spiderman!" Pořad a pořád dokola.Už jsem se pyšně usmívala a chtěla za ním doletět, ale loď začala opět vydávat děsivé zvuky rozpadu........
Pokračování příště ✨ děkuji za přečtení
ČTEŠ
Why Always Me
Fanfictionjmenuju se Kathrine Natasha Stark, ale nikdo neví že jsem Tonyho dcera, chodím na Midtown School of Science and Technology. A čirou náhodou nejsem jako normální dívky mého věku. 2.2 2022 1 🥇 #marvel 1 🥇 # scarlettwitch 26.1 2022 1 🥇 #avengers 1 �...