,, musíme ten kámen chránit, nemůžou se k Visionovi dostat jinak je konec"
Bruce absolutně neví o čem mluví. Já už ale chápu co Stephnen myslel tím ,, dělej co si myslíš že je nejlepší " a právě teď si myslím že je nejlepší zbavit se toho šutru.
,, To je nesmysl Bruci, sotva se ubránili třem a vůbec nevíme jak je na tom Tony s Peterem a Strangem. Musíme ten kámen zničit a to rychle " odpověděla jsem s pohledem upřeným na Wandu a Visiona.
,, My to ale nedokážeme" připojil se Steve a ostatní přikyvovali
,, My ne, ale ony dvě jo" potom co tohle Nat řekla, všechny oči dopadly na mě a Wandu.______°°°°°°______
,, Takže jsi bydlela u Petera, byli jste spolu ve vztahu, spala jsi s ním a pak jste se rozešli?" Zeptala se mě Natasha.
Asi půl hodiny zpátky se rozhodlo jed do Wakandy, protože by kámen mysli mohli z Visionova čela dostat méně násilnou cestou a já nebo Wanda pak kámen zničíme.
Seděly jsme spolu s Nat na posteli a já ji za tu dobu všechno řekla.
,, Rychle řečeno, ale rozešli jsme se až po tom, co mě Strange " ukradl" a Peter vyměnil " dodala jsem a vyskočila z postele.
Bude to znít šíleně, ale mám v pokoji tajnou místnost. Vlastně jsem ji nechtěla, ale táta na tom trval.
Když jsem s pomocí Friday naklikala kód, z knihovny se otevřely dveře.
Je to malý prostor plný doplňků a obleků, které jsem spolu s tátou vytvořila. Všechno co by se nám mohlo hodit proti těm ,, mimo galaktickejm" šmejdům.,, Víš, až se vrátíme" začala Natasha a koukala na mě zkrze futra ,, chci abys někoho poznala".
,, Někoho na kom mi hodně záleželo a záleží " dodala a složila si ruce na prsa. Nikdy jsem nevěděla, že by se Natasha zajímala o někoho jiného než S.H.I.E.L.D nebo Avengers a tak je to pro mě trochu divné.
______°°°°°______Hned jak jsme se všichni nakufrovali do kvinjetu, jsem začala myslet na Petera, na tátu a na Strange. Taky jestli jsou všichni v New Yorku v pořádku a co tam k čertu dělal Parker.
Bože jestli je ještě někdy uvidím nevím jestli na ně budu křičet nebo je obejmu tak pevně že nebudou moct dýchat.
Stejně jako špatné myšlenky na mě spadl i strach. Ne z toho že by se něco mohlo stát mně, ale hlavně ostatním. Nebo celému světu. Co když nedokážu zničit kámen, co když to Wanda neudělá kvůli Visionovi. Navíc tréma z toho že potkám T' challu a bude mě soudit. Nic z toho nedokážu ze své hlavy dostat. Na nic z toho mi totiž runy nepomáhají....Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení
ČTEŠ
Why Always Me
Fanfictionjmenuju se Kathrine Natasha Stark, ale nikdo neví že jsem Tonyho dcera, chodím na Midtown School of Science and Technology. A čirou náhodou nejsem jako normální dívky mého věku. 2.2 2022 1 🥇 #marvel 1 🥇 # scarlettwitch 26.1 2022 1 🥇 #avengers 1 �...