Vypadalo to že jsem přišla včas. Něco jako obří vrtáky se totiž začaly hrnout na Nat a ostatní. Nemohli by s tím nic udělat.
Dopadla jsem před ně a všechny tři stroje zvedla a pustila na příšery. Zaplať pán Bůh za Stephenův výcvik. Když jsem je pohřbila dost hluboko, otočila jsem se na Nat a Okoye.
,, Kde jsi byla celou tu dobu!" Vykřikla Okoye udiveně a zarazila oštěp do země.
Po chvíli vzájemného úsměvu mě ale něco srazilo k zemi.
Nat se proti tomu rozeběhla, ale stejně jako já neúspěšné dopadla na zem.
Byla to modrá ženská odpovídající popisu od Wandy.
Rozeběhla jsem se proti ní a odrazila ji do příkopu, ve kterém se bolestivě válela v hlíně.
Chtěla jsem ji tam nechat, ale Nat za ní skočila dolů.
Magor.,, Teď umřeš sama" zaslechla jsem a otočila se na ty dvě.
Natasha měla její meč u krku a vypadala bez řádně. Magií jsem ji chytla za krk a vyhodila do vzduchu.
Tam už ji srazil jejich stroj a na mně i Nat se objevili kapky její modré krve.
,, Snad jsme jim nezabili královnu" zažertovala jsem skoro bez dechu.Moje schopnosti se hodně zlepšili když jsem konečně načerpala plnou moc.
Myslím že by byli táta i Strange pyšní.,, Je čas je oflambovat " usmála se Nat a mrkla na ně. Postavila jsem se rozkročmo k příšerám a zavřela oči. Naštvala jsem se při pomyšlení na Petera a pustila plamen ven. Netrvalo dlouho a všechno do okolí dvou kilometrů bylo mrtvý.
,, Jsi úžasná" vydechl za mnou Bucky a vzal mě pevně do náručí. Následoval vášnivý polibek. Cítila jsem že na nás všichni koukají.
,, Nechci vás rušit, ale Vision má problém!" Vykřikl Steve a Bucky mě pustil na zem
,, Miluju tě " zašeptal a rozeběhl se za ním._____°°°°°_____
Přiběhli jsme v okamžik, kdy se Wanda snažila zničit kámen. Steve začal bojovat kolem, Bucky a Rocket stříleli kam se dalo a Nat byla uvězněna mezi kameny.
Zahodila jsem ruku do hlíny a kde to šlo se vynořili kořeny stromů, které se postarali o problémy.
Steve dostal pořádnou ránu po hlavě a odešel do bezvědomí, doufám.
Pak si ale Thanos všiml mě....Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení
ČTEŠ
Why Always Me
Fanfictionjmenuju se Kathrine Natasha Stark, ale nikdo neví že jsem Tonyho dcera, chodím na Midtown School of Science and Technology. A čirou náhodou nejsem jako normální dívky mého věku. 2.2 2022 1 🥇 #marvel 1 🥇 # scarlettwitch 26.1 2022 1 🥇 #avengers 1 �...