část 55

67 6 2
                                    

Ráno mě vzbudilo světlo z oken. Pronikalo přes špatně zatažené žaluzie.
Dlouze jsem se v posteli protáhla a pomalu jsem se posadila. Byla jsem zmačkaná jako papírové brčko. Jediné, co mě překvapilo byla nepřítomnost Steva.
Zvedla jsem se z postele a prohrábla jsem si vlasy. Měla jsem příležitost se trochu porozhlédnout. Pokoj byl dost moderní a minimalistický. Vlastně mě to trochu děsilo, takhle uklizeno nemám ani u sebe.
Zamířila jsem k pracovnímu stolu, na kterém bylo pár fotek v rámečku. Jednou z nich byla fotka s Buckym. Oba na sobě měli vojenskou uniformu a na tváři měli úsměv. Udělalo mi to radost.
Někde hluboko doufám, že je takhle nevidím naposled. Myslím teda spolu a s úsměvem, i když jsou ty uniformy neodolatelné.
_____________________________________

Slezla jsem dolů do kuchyně, ze které šla nádherná vůně.
U linky stál Kapitán a matlal něco na pánvi. Byl ke mně zády a řekla bych, že si ani nevšiml že jsem přišla.
Potichu jsem se protáhla za něj a zezadu jsem ho objala. Cítila jsem, že sebou trochu škubnul a to mě pobavilo.
,, Dobré ráno pane Rogersi " řekla jsem a dala mu pusu na záda
,, Dobré ráno slečno Starková " odpověděl a otočil se ke mně čelem. Měl rozcuchané vlasy a každý vous mu šel na jinou světovou stranu, i tak byl ale děsně sexy.

,, jak se ti povedlo odejít, aniž bys mě vzbudil?" Usmála jsem se a podívala jsem se mu do očí. Musím říct, že jsem měla co dělat, aby mě nebolelo za krkem.
,, to jsem se taky sám sebe ptal. Podle mě ale spíš jako poleno" prohlásil a já ho lehce praštil
,, no teda! Já spím tím nejvíc rozkošným způsobem "
,, to netvrdím " usmál se a nahnul se pro polibek. Já mu ale tentokrát uhnula
,, Steve, na to je ještě brzo" zasmála jsem se ,, nejdriv se musíme ještě trochu poznat, než ti dám pusu s nevyčištěnýma zubama" dodala jsem a Steve prohodil očí v sloup. Je jako puberťák.

Sedla jsem si ke stolu a čekala, co mi Steve naservýruje ke snídani.
Nejprve mi na stůl přiletěla vajíčka, hned po nich slanina a vedle všeho zeleninový salát.
,, Tohle mi budeš vařit každé ráno?"
,, jenom když mi nebudeš chrápat do ucha. Dneska to bylo docela
náročný " odpověděl a začal se smát
,, Hele jo!" Vykřikla jsem lehce uraženě ,, na to si budeš muset zvykat, jestli chceš abychom v našem vztahu pokračovali " dodala jsem a začala si nandavat snídani.
Pak mi to došlo.  Vždyť žádný vztah nemáme. Oficiálně jsme byli na jednom rande, ale nic víc se vlastně nestalo.
Trochu jsem se zakuckala.
,, Promiň,nechtěla jsem aby to znělo takhle" řekla jsem potichu a položila příbor.
,, Máš pravdu " začal Steve ,, Chci aby náš vztah pokračoval. Nejdřív ale musí začít " dodal a pousmál se. Zvedl se židle a přišel ke mně.
Nabídl mi ruku a já se ho hned chytila. Vytáhl mě na nohy a postavil si mě před sebe
,, Kathrine, uděláš mi tu radost, a staneš se mojí přítelkyní?" Zeptal se a pořád mě držel za ruku.
Měla jsem trochu zásek. Jsem nadšená, že se zeptal, ale uvědomit si, že jsem ve volném pyžamu, mám rozcuchanou hlavu, a že nemám vyčištěné zuby, pro mě byl trochu šok . Tohle asi dětem vyprávět nebudu.
,, ano, Steve." Odpověděla jsem jednoduše a cítila, jak mě pár silných rukou zvedá do náručí. Zase. Doslova mě popadl jako hadrovou panenku a otočil se se mnou po půlce kuchyně. Bylo to vlastně docela roztomilé.

_____________________________________

,, byl jsi někdy zamilovaný?" Zeptala jsem se nesměle, když jsme leželi u Steva v pokoji. Bylo vidět, že ho moje otázka zaskočila.
,, Jo, byl. Bylo to ve čtyřicátým čtvrtým " odpověděl a podíval se na mě.
,, Peggy?"
,, jo, Peggy" řekl tiše a dal mi pusu na čelo
,, chybí ti?"
,, vlastně už ani ne. Když mě rozmrazili a já přišel na to že pořád žije, začal jsem ji navštěvovat a postupně jsem se smířil se situací" zamyslel se
,, nejvíc se mi na ní líbilo, jak byla na tu dobu drsná. Nenechala si od nikoho říkat co smí a nesmí, a přitom byla pořád dáma " pokračoval
,, vlastně mi ji trochu připomínáš. Asi máte stejný temperament" řekl s úsměvem
,, a taky vkus" dodala jsem. Steva to evidentně pobavilo. Zhoupnul se nade mě, a znovu mě políbil. Teď už konečně mohl.
Cítila jsem, jak mi rukou sjíždí po boku. S každým dalším dotekem našich rtů, jsme k sobě byli blíž.
,, Myslíš, že můžu pokračovat?" Zastavil veškerý pohyb a soustředil se jenom na moji odpověď.
Jeho ruka zůstala položená na mém stehni a já přesně věděla, na co se ptá.
,, Musíte pokračovat, Kapitáne " odpověděla jsem a sledovala, jak malinko zčervenal
,, Tohle se mi hodně líbí " odpověděl a začal mě znovu líbat. Jeho ruka mezitím pokračovala od vnitřního stehna nahoru.....

Pokračování příště ✨️😉

Ahooj čtenáři, ráda bych řekla, že se vyloženě nechystám rozepisovat spicy scénky... u některých věcí možná udělám výjimku, ale to si ještě rozmyslím 🤭 Taky zajímá, jestli mám trochu přeskočit do pokročilého vztahu, anebo jestli se chceme zdržet na pomalém vývoji Steva a Kathrine?? 🤗

Why Always MeKde žijí příběhy. Začni objevovat