část 20

371 25 0
                                    

,, vyprávěj mi o ni víc" zamumlal mi Peter do ramene.
Nevím proč to chce vědět. Možná má rád příběhy a nebo mi chce pomoct a vyslechnout mě. Ať je to jakákoliv možnost, ráda mu jí řeknu.

,, Poprvé na nějakou dobu odešla když mi byly asi čtyři. Nebylo to na dlouho, možná na dva týdny. Byla jsem ale malá a vztekala se že chci Nat. Takový malý parchant" řekla jsem a vzdychla. Teď už vím proč se to všechno dělo.

,, V tu dobu se objevili mé schopnosti a všechno nám docela zkomplikovaly. Byla jsem pro Natashu úkol od S.H.I.E.L.D.u.
Něco, co musela splnit. Pro ni to ale úkol nebyl. Nebyla to ani povinnost, byla to láska. Od malinka jsem ji cítila a věděla že není jen tak obyčejná" dopověděla jsem a pomalu začínala zavírat oči.

Cítila jsem polibek na čelo a zachumlání do deky.
Přišla na mě okamžitá únava a já ji nemohla odolávat.
............................................................................

Šli jsme s Peterem a Nedem po chodbě a já se nevyhla pohledům co mě odsuzovaly na každém kroku.
Našli se ale výjimky. Někteří kluci se na mě smáli a mávali mi. Mladší děti co stály po chodbách si lepily moje fotky do skříněk.
Nevím jestli být podstěna nebo ne.
Všechno je pro mě nové. Nikdy jsem neměla pozornost na škole kvůli "hrdinství" a nebo v opačném případě "zločinu".

Měli jsme tělocvik a protože máme líného učitele, rozdělil nás na skupiny.
Jedna skupina dělala sedy lehy. Druhá byla na hrazdě a třetí jenom brouzdala okolo.
Já byla v druhé skupině. Mám ráda hrazdu, můžu se konečně uvolnit a nechat tělo být.

Peter a Ned byli na žíněnkách a dělali sedy lehy. No a pak tu zbývá jenom Liz a spol. Ti seděli na tribuně a povídali si o Avengers. Překvapivě........

Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení

Why Always MeKde žijí příběhy. Začni objevovat