,, asi bych se měla vrátit za Peterem" řekla jsem asi po půlhodinové konverzaci s Mj. Jenom se na mě usmála a nadzvedla ruku s kelímkem na gesto rozloučení.
Proběhla jsem snad celý dům ve snaze najít Petera. Začala jsem hledat od velké bílé a moderní kuchyně až po blbou koupelnu, ale on nikde.
Až na schodech dolů jsem potkala Neda.
,, Tady jsi!" Vykřikl se širokým úsměvem
,, Kde je Peter?"
,, Měl se ukázat v obleku Spider-Mana. Po tom na tělocviku řekl že ho zná i on no a tak ti tím chtěl pomoc" začal vysvětlovat Ned
,, Co že udělal?!" Vykřikl jsem a snažila se dostat pryč
,, Kam zmizel to ale nevím" dodal když už jsem se řítila ke dveřím. Byla jsem tak vzteklá a proto jsme dveře rozrazila magií.
Bože já ho zabiju!
............................................................................Nasedla jsem do auta a vyjela směrem za May. Nebudu trčet na pitomý párty kde nechci být.
Stromy a domy se mi míjeli v oknech protože jsem jela jako závodní auto, díky tomu jsem taky byla do deseti minut zpátky.
Vyběhla jsem až nahoru do patra a snažila se z kabelky vylovit klíče. Byla jsem tak mimo že se mi třásly ruce a já to nemohla zastavit.Konečně jsem se dostala dovnitř. Boty jsem skopla z nohou a kabelku nechala u dveří.
,, To už jste doma?" Vyběhla překvapená May s mokrou hlavou z koupelny.
,, Katie! Zlatíčko kde je Peter?" Udivila se ještě víc když mě viděla samotnou.
,, Někam se vypařil a nechal mě tam" odpověděla jsem spíše smutně než naštvaně.
May už nic neříkala ani se neptala a šla mě obejmout.
,, Neboj, já mu to spočítám" odpověděla a spiklenecky na mě mrkla.Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení
ČTEŠ
Why Always Me
Fanfictionjmenuju se Kathrine Natasha Stark, ale nikdo neví že jsem Tonyho dcera, chodím na Midtown School of Science and Technology. A čirou náhodou nejsem jako normální dívky mého věku. 2.2 2022 1 🥇 #marvel 1 🥇 # scarlettwitch 26.1 2022 1 🥇 #avengers 1 �...