část 13

390 25 0
                                    

,, Ned už se na tebe těší" řekl Peter když jsme jeli autem.
,, To já na něj taky" odpověděla jsem s úsměvem a přidala do plynu.

,, Jenom mi slib že se nebudeš zajímat o názory ostatních. Po tom všem co bylo v televizi budou různý" prosil mě když jsme vystupovali z auta. Už v tu chvíli na mě několik lidí koukalo a ne úplně příjemně.
Oddechla jsme si a podívala se mu přímo do očí
,, Jsem Stárková, lidé na mě a mé jméno mají různé názory" odpověděla jsem s úsměvem, aby neměl starosti.

Super. Vlezli jsme ruku v ruce do školy a na tvářích jsme měli úsměv. Ten můj mě ale rychle opustil když jsem si přečetla některé myšlenky

* Stárková na naší škole, já myslel že jenom lže*

* Avenger v mojí třídě?? Stejně jenom využívá svého otce*

* To je ta co je na straně proti iron manovi. Jak to mohla udělat*

* Málem zabila War machina*

Kdyby jenom tušili jak je všechno doopravdy. Kéž by věděli že být Stárková není lehké jako si myslí.
,, Nech je bejt a už vůbec se jim nekoukej do mysli. Něco si mi slíbila" stiskl mi Peter ruku. Nebylo to ale agresivně, spíš jako náznak důvěry a podpory. Něco co teď potřebuju.

Vešli jsme do třídy a sedli si do lavic. První hodina byla chemie a my dělali nějaké pokusy. Zrovna dneska jsem byla ve skupině s Michelle. Neznámé se až tak dobře a vzhledem k tomu že u " ní na týden" bydlím, musíme se přece poznat.
,, Takže, ti mám říkat MJ?" Zeptala jsem se když jsem dávala roztok to kádinky.
,, Jo, svoje jméno moc nepoužívám. A tobě mám říkat jak? Avenger nebo čarodějka?" Zeptala se s úsměvem který byl lehce arogantní
,, Kat bude stačit. Mám li ale říct, líbí se mi tvůj sarkasmus" dodala jsem se stejným úsměvem.
Snad z nás budou kamarádky......

Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení

Why Always MeKde žijí příběhy. Začni objevovat