část 53

77 4 2
                                    

Zaběhla jsem zpátky do koupelny. Povedlo se mi vyhrabat nějaké tílko a kraťasy. Rychle jsem je na sebe natáhla a rozčesala jsem si mokré vlasy.
Bylo mi hrozné horko. Doslova jsem měla pocit, že bych si tu sprchu mohla dát znova.

,, mluvil jsem s Nat" řekl Steve, když jsem se vedle něj posadila na postel. Nevypadal nějak pohoršeně, takže jsem nečekala, že by ho ohrozila na životě.
,, jo, já taky" pousmála jsem se a zastrčila jsem si pramen vlasů za ucho. Byla jsem překvapená, jak pečlivě mě Steve sledoval.
,, řekneš mi o čem jste spolu mluvili, nebo si to necháš pro sebe?"
,, jo, jasně " vydechl s úsměvem.
,, říkala, že jste spolu trénovali, a že z tebe většinu dostala sama. Taky mi řekla, že ses trápila kvůli Buckymu a Parkerovi " pokračoval a s každou větou se tón v jeho hlase změnil.
,, Steve, možná jsem se trápila, ale"
,, Počkej. Nechci aby ses cítila nějak špatně, že si Buckovi byla nevěrná, nebo aby ses bála, že ro zničí naše přátelství " přerušil mě a znovu mě chytil za ruku.
,, Ne, ty počkej " Podívala jsem se mu do očí. Chtěla jsem si přečíst jeho myšlenky, ale nepřišlo mi to správné
,,Ano, z tohohle všeho jsem měla strach, ale Nat měla v něčem pravdu. S Buckym to bylo strašně najednou. Tenkrát, když jsem si myslela, že ho táta zabil jsem ho možná políbila, ale bylo to z poslední naděje na vaši záchranu. Nechci tím říct, že bych k němu něco necítila, ale jsem si jistá, že k tobě toho cítím o dost víc " pokračovala jsem a vnímala, jak mi stoupá horko do hlavy
,, slečno Starková vy se normálně červenáte " zasmál se a podíval se na chvíli do země.
,, Víš, když jsem tě poprvé potkal, byl jsem hodně naštvaný. Ne proto, že by ses mi nelíbila, ale proto, že jsi byla dítě. Nebo jsem si to aspoň myslel. Všechno to okolo, jako že jsi arogantní jako Tony a tvrdohlavá jako Nat, a že lidem zatemňuješ mysl jako Wanda, to mi všechno bylo jedno. Nechtěl jsem, aby se ti něco stalo. Nechtěl jsem tě v týmu, kvůli zodpovědnosti na kterou Tony vůbec nebral ohled. Rychle jsem ale pochopil, že právě tebe jsem potřeboval. " jeho slova mi vykouzlila úsměv na tváři. Zase.
,, Věř mi, že můžu říct úplně to samé starouši " odpověděla jsem provokativně a cítila, jak se k sobě víc a víc približujeme.
Netrvalo dlouho a naše rty byly spojené.
Sjela jsem rukou Stevovi přes rameno až na záda.
Musím říct, že takový svaly jsem nikdy nedržela. Jeho vousy mě lechtaly na tváři a nutily mě se v mezi polibku smát. Stevova ruka mi sjela na pravý bok. Druhá mě držela za tvář.
,, Myslím, že za tohle by mě Tony zabil" vydechl Steve a opřel se hlavou a tu mojí
,, já jsem si stoprocentně jistá, že by tě za tohle zabil" odpověděla jsem a začala se smát
,, teda kapitáne, neřekla bych, že jste typ, který líbá slečny hned po prvním rande" rýpla jsem si do něj
,, slečny ne, ale takové okouzlující ženě jako jsi ty jsem prostě nemohl odolat"
____________________________________

Bohužel, tam kde jsme začali jsme i skončili. Steve měl další poradu s ostatními zbylými Avengeri a já se rozhodla znovu otevřít všechny ty zastaralé knihy.
Za ten rok už jsem jich prolistovala minimálně deset, a to alespoň sedmkrát. V žádné ale není o mé plně magii ani zmínka. Marně jsem se snažila vzpomenout na Strange a Wonga.
Nepomáhalo mi ani to, že nemám na kom cvičit. Když je Wanda pryč, nemůžu s nikým trénovat svoji vnitřní sílu.
Možná bych se mohla vrátit k meditaci, třeba mi vyroste třetí oko, a konečně pochopím svůj úděl. Thanos to přitom řekl tak jasně, ale zároveň jako hádanku.
Musím se soustředit a musím začít přemýšlet. Musím se vrátit do své hlavy...

Pokračování příště ✨️✨️✨️

Why Always MeKde žijí příběhy. Začni objevovat