Nebyl čas aby Peter skákal oknem a tak jsem ho strčila do koupelny a zavřela za ním dveře.
Běžela jsem odemknout hlavní a využila své mokré hlavy.,, Co ti tak dlouho trvalo?" Zeptal se otráveně Tony, který se objevil ve dveřích
,, Jestli nechceš abych je znova zabouchla a zamkla tak toho nech" odpověděla jsem naštvaně a pustila ho dovnitř.
Zamířil rovnou k oknu a naštěstí si nevšiml masky, která ležela na mé posteli.
Rychle jsem ji popadla a schovala za záda.,, Chtěl jsem se s tebou poradit a důležitém rozhodnutí" řekl, ale stále se díval z okna.
Já mezitím hodila masku do koupelny, aby si ji Peter vzal.
Když jsem ale bouchla dveřmi, táta se otočil.
,, Vracela jsem ručník" odpověděla jsem pohotově a posadila se na postel.
,, Hopsal mě na letišti ohromil a myslím že si zaslouží stáž u Avengerů. Protože jsi jediná z nich, která je se mnou v kontaktu, chci slyšet tvůj názor dodal a posadil se vedle mě.,, Peter je dobrý kluk. Jsme kamarádi a navíc je vážně chytrý. Nevím jestli jsou pro něj ty tvoje výmysli dobrá zátěž, ale vím stoprocentně že si to zaslouží a že to zvládne. Takže ano dej mu tu stáž" odpověděla jsem a usmála se.
Úplně jsem zapomněla že se u mě v koupelně schovává Peter. Vychválila jsem Petera před mým tátou a vlastně mu dala a zároveň nedala friendzone.
,, Děkuji" odpověděl a zvedl se k odchodu.
,, Dobrou noc" dodal a odešel pryč. Hned jsem vyběhla a zamkla si dveře.
,, Vylez" řekla jsem a čekala než tak udělá.
Když se konečně vybelhal, řekla bych že se červenal až na ...,, Vážně si myslíš že si zasloužím tu stáž?" Zeptal se tiše s menším úsměvem.
,, Budeš se divit že umím být milá, ale jo. Navíc bych ani nikoho jiného nepřibrala" odpověděla jsem a přišla k němu blíž.
Hopsal na nic nečekal, chytil mě za pas a políbil mě. Znova a znova....Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení
ČTEŠ
Why Always Me
Fanfictionjmenuju se Kathrine Natasha Stark, ale nikdo neví že jsem Tonyho dcera, chodím na Midtown School of Science and Technology. A čirou náhodou nejsem jako normální dívky mého věku. 2.2 2022 1 🥇 #marvel 1 🥇 # scarlettwitch 26.1 2022 1 🥇 #avengers 1 �...